פרטי התלונה

תלונות y-bay

תלונות בניית אתרים

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה בפירסום בחברת ybay נושא התלונה:
מלמד שלומי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏מרץ ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני הצטרפתי לחוג הלקוחות של YBAY בכדי לפרסם את העסק .
יש לי בעיה בדף הפרסום שלי שאינני מרוצה ממנו ואמרתי להם מה אני לא אוהב כל פעם מחדש הם אומרים לי שהם יסדרו את הפירסום שלי ושום דבר אינו מתקדם ולא משתנה.
לפני כ-3 חודשים בערך התקשרה אלי נציגה של החברה במטרה שאני יפרסם אצלהם באנר(סוג פירסום) ולומר לי יש תגובה של מישהו שרוצה את שירותי מועד ההתקשרות שלה היה 4 ימים לאחר שהלקוחה רשמה לי לחזור אליה כי האירוע שלה מתקיים 12 יום אחרי התגובה שזה אומר וחזרתי אליה כאשר הודיעו לי נשאר לאירוע סה"כ 8 ימים לפני אירוע.
כאשר אמרה לי הנציגה שיש לי לקוח שרוצה אותי אני ביקשתי מהנציגה את הטלפון של הלקוחה ותקשרתי אלייה מיד והיא אמרה לי תודה רבה שנזכרתם לחזור אלי אני כבר סגרתי מישהו אחר. אני נפגתי כי שילמתי את מיטב כספי לפירסום שבעצם אני לא מקבל את השירות שמגיע לי.
התקשרתי בערך לפני שבוע לYBAY בכדי שישנו לי את הפירסום שוב אז ענתה לי נציגה אחרת ואמרתי לה שאני לא מקבל תגובות לגבי הפירסום היא נכנסה לקוד במערכת האישי שלי בכדי לבדוק מה הבעיה והיא אומרת לי למה אתה אומר שאין תגובות יש מישהו שמעוניין בבר שלך והתגובה שלו מתאריך 7.10.2005 ואני אמרתי לה טוב שאתם מעדכנים אותי כי אני לא מקבל מייל לאי מייל שלי על תגובות והיא אמרה שלא יכול להיות האי מייל שלך לא טוב תבדוק אותו לאחר בדיקה קצרה היא ראתה שיש להם איזו שהיא בעיה שהתגובות שאני מקבל איננם מתקבלים אצלי באי מייל אז היא אמרה שהיא תסדר את זה.
ושום דבר לא סודר עד היום. לגבי אותו לקוח שאני קיבלתי את התגובה שלו באיחור של בערך18 יום ביקשתי את הטלפון שלו, כמו שהביאו לי את הטלפון של הלקוחה הראשונה והם אומרים שהם לא יכולים להביא לי את הטלפון שלו.
וכמו כן שני לקוחות סה"כ היו לי מהמודעות שלי בפירסום שם ואפילו לא יכולתי לסגור לקוח אחד בעקבות הבעיות לאלו.
שכן אני מפסיד לקוחות .
אני עובד עצות כי אני מרגיש שניצלו אותי ורימו אותי בעקבות כל הפרשה הנ"ל .
גם אם לא ימצא פיתרון לבעיה שלי אני מסופק שכל האנשים שנכנסים לאתר הנפלא הזה יראו מה חברה כזאת שמשגעת את כולם בהודעות SMSלטלפונים הסלולרים עושה ולא שווה להשקיע שם לפירסום זאת דעתי האישית בעקבות כל העיות שהיו לי איתם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אינני יודע איזה פתרון יספק אותי מפני שהפסדתי 2 איר פתרון נדרש :

y-bay שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה מלכי לבנה-דוברת שם ותפקיד:
ybay עושה מאמצים רבים לספק שירות מקצועי , לצערנו בעידן טכננולוגי, לעיתים אין מן הנמנע שיהיו תקלות שאינן בשליטתנו, אנו עושים מאמצים רבים למנוע או להקטין את הישנותן.
אנו רואים בחומרה רבה את חוסר שביעות רצונו של הלקוח ונעשה את מירב המאמצים, לספק לו את השרות המובטח על הצד הטוב ביותר.
בימים הקרובים נציגנו ייצור קשר עמו.
תגובה:
ידווח בקרוב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה