פרטי התלונה

תלונות y-bay

תלונות בניית אתרים

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול בחודש של הבנר נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה, רחוב ההסתדרות 78 כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
יש לי סוויטה בשבי ציון, יצרו איתי קשר דרך מייל והציעו לי פרסום באתר וויינט, יצרה איתי קשר בחורה בשם טלי, והציע לי 4 בנרים בגוגל,מלכתחילה אמרתי לה שאני לא מבינה גדולה בכל נושא המחשב, ואז במשך שעה וחצי היא העבירה אותי דרך האינטרנט והסבירה לי את המהלכים, מסתבר בדיעבד שרק אירוח כפרי עובר דרך גוגל ובקיצור עבודה בעיניים- אבל זו בעיה שלי בגלל שלא הבנתי את המהות, בקיצור נתתי לה 2 כרטיסי אשראי לחיוב לחייב בויזה את שני התשלומים הראשונים, ואת ארבעת התשלומים הנוספים דרך אמריקן אקספרס,
באותו היום של סגירת העיסקה כשעדיין אין בנרים הם חייבו אותי כפול גם בכרטיס של הויזה וגם באמריקן אקספרס,
ואז התחילה מלחמת ההתשה,שביקשתי שיחזירו לי והנושא בטיפול, בנוסף לקח להם מעל חודש לעלות את הבנרים לשביעות רצוני ולפי מה שהובטח לי, באיזה שהוא שלב ביקשתי לבטל את כל העיסקה כי הזמן שאני מבזבזת על טלפונים, וכל פעם הכיתוב לא מתאים, מה שהם עשו זה לא לפי מה שסיכמתי, ואז אמרו לי סבלנות הכל הסתדר כל הטלפונים שהתקשרתי כל פעם משהי אחרת ענתה לי כי טלי שאיתה עשיתי את העיסקה לא ענתה לא בנייד ולא בטלפון, או שלא היתה בעבודה או שלא רצתה לענות...מכל מיני תרוצים , לבסוף שלחתי פקס שאני מבקשת לבטל את העיסקה עקב "העבודה בעיניים" שעבדו עלי, וגם בגלל החיוב הכפול,במכתב כתבתי שבמשך חוד שימים כמעט מדי יום אני מתקשרת כדי להודיע לשאני לא מופיעה בבנרים שהובטחו לי ולאט לאט התחילו להופיע הבנרים ועדיים כל נושא הספא לא הופיע נמאס לי ממלחמת ההתשה שלהם , מעלויות הטלפונים, מהזמן שאין לי, כבר הספקתי לדבר עם כל הבנות כולן מבטיחות וזה נשאר בגדר הבטחה,לאחר שהורידו לי פעם ראשונה כפול בתשלום התקשרתי והעבירו אותי להנהלת חשבונות, הבחורה שם הבטיחה לי שהיא תתקשר אלי מחר כי היא ממהרת ואין לה זמן , היא חייבת לצאת , כמובן שהיא לא התקשרה והעניין נמשך עד היום, ביקשתי שוב לבטל את העיסקה לאחר שבחודש הבא שוב יירדו לי שני החיובים בשני כרטיסי האשראי,דיברתי עם הנהלת חשבונות והם טענו שרק המנהל יכול לתת להם הוראה על ביטול, ביקשתי את הטלפון וענתה לי הסגנית שלו שהבטיחה שיוחזר לי הכסף, היינו בקשר פעמיים וביקשתי ממנה לבטל את העיסקה משום שהם לא עומדים בהתחיבות שלהם ואז היא ענתה שתחזור אלי , זה היה לפני שבועיים, כמובן שהיא לא חזרה, התקשרתי וביקשתי לדבר עם מנהל סניף חיפה, תמיד ששמעו את שמי הוא לא היה זמין, נתנו לי מספר טלפון אחד שבו לא ענו לי, כשעניתי שלא עונים לי מטלפון זה אמרו לי קחי טלפון אחר כי שם הוא לא זמין, קיבלתי טלפון נוסף , ומסתבר שגם שם אין תשובה וניסיתי בשעות שונות שהתפרסו על מספר ימים ולבסוף הרמתי ידיים למנהל סניף חיפה קוראים ניר,אחר כך שמו הוחלף לרונן והאמת שעדיין לא הצלחתי לדעת את שמו האמיתי
הטלפון שקיבלתי הוא 04-8814001 מודה לכם מראש על עזרתכם ומקווה שאתם תצליחו במה שאני לא הצלחתי שכחתי לציין שהסכום שסוכם לחצי שנה הוא 2079 ש"ח כשלדעתי ירדו כמעט כל הסכומים כי הם לקחו כפול בחודשיים.הראשונים של שתי הויזות..תודה.תודה. תודה לאה
עוגמת נפש, עלבון, התשה סוג הנזק :
ביטול העיסקה והחזרת חלקיות כספית לאותה תקופה שהבנרים עלו לאויר ועד היום. פתרון נדרש :

y-bay שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה שם ותפקיד:
אנחנו מתיחסים ברצינות לתלונת הלקוחה והיא תטופל במהירות האפשרית תגובה:
יועבר למנכ"ל החברה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה