פרטי התלונה

תלונות y-bay

תלונות בניית אתרים

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי מיטל וברשותי חנות למוצרי תינוקות .
בחודש אוגוסט 2007 התקשרו אליי מאתר ממי(כך הם הציגו את עצמם)
והציעו לי לפתוח אתר באינטרנט במחיר של 4158 ₪ בפריסה של 12 תשלומים
(זה מה שמפתה),שהאתר כולל:
•בניית אתר תדמיתי
•רקע
•אחסה ואחזקת אתר
•ספונסרלינק-קישור ממומן
•צילום בעסק
•בניית אתר בעיצוב אישי
•שתי מודעות מילים במתנה באתר y-bay ו mami
אני שלא מבינה כלל באינטרנט התפתיתי והסכמתי להצעה.
לאחר שבוע(6.08.2007 ) בא אליי לעסק נציג של האתר וגבה ממני
12 שיקים שכל שיק בסך של 346.5 ₪.
לאחר מכן התקשרו אליי מהאתר ותאמו איתי פגישה לעוד שבוע
אח"כ התקשרו ואמרו שזה לא מתאים וכך זה נמשך במשך שלושה שבועות
ולאחר מספר טלפונים מצידי, עד שהגיע אליי נציג בסופו של דבר.
כשהגיע אליי הנציג אמרתי לו שאין לי מושג בבניית אתרים ובאינטרנט בכלל.
הנציג לא ממש התאמץ להסביר לי ואמר לי לגלוש באינטרנט ולחזור אליו
עם רעיון.
למחרת הבנתי שכל העסק הזה לא בשבילי ושבכלל זה לא תואם לדרישות החנות.
התקשרתי לאתר ודיברתי עם נציגה בשם אורית,
אמרתי לה שאני לא מעוניינת בבניית האתר והיא אמרה שאין אפשרות לבטל את
העסקה(למרות שבכלל לא התחילו בבניית האתר) מכיוון שכבר הגיע אליי נציג
ושחתמתי על חוזה.
אמרתי לה שאני מוכנה לשלם על טרחה וביטול עסקה והיא בקשה שאפקסס
את זה בכתב והסיכוי לביטול העסקה קלוש.
פקססתי ב-28.08.2007 (וקיבלתי אישור ממכשיר הפקס שהפקס הגיע), התקשרתי לוודא
שהפקס הגיע ואמרו לי שעדין לא הגיע, המשכתי לפקסס שוב ושוב ובכל פעם
שהתקשרתי אמרו לי שהפקס לא הגיע.
ב-3.09.2007 התקשרתי שוב והפקידה אמרה לי שבדיוק עכשיו הגיע הפקס
ויחזרו אליי עם תשובה בתוך כמה ימים.
התקשרתי לאחר כמה ימים מכיוון שהם לא התקשרו, ובכל פעם הפקידה דאגה
להזכיר לי שאין סיכוי לבטל את העסקה ושהפקס לא הגיע כלל למנהל וכשיגיע
אליו יחזרו אליי.
התקשרתי שוב ודברתי עם אורית והיא טענה שהיא בכלל לא קשורה לעסקה
הזאת ושאין סיכוי שהעסקה תבוטל.
איימתי שאני יבטל את השקים והיא איימה לתבוע אותי.
ביקשתי לדבר עם המנהל והיא אמרה שבשביל זה יש אותה והיא לא יכולה
להעביר לי את המנהל.
ביקשתי בכל זאת את עזרתה והיא ענתה לי בטון מאוד מכוער ובתשובה חותכת
שאין מה לעשות.
אנא עזרו לי בבקשה,אני לא יודעת איך להתמודד מולם
וחבל שעוד אנשים תמימים כמונו יפלו ברשתם.

טלפון של האתר:03-96191555
ישר אובוז –נכסים ואחזקות בע"מ
פסגה פרסות ושיווק באינטרנט ראשל"צ

טלפון שלי:050-2174602
050-8114936

y-bay שירות לקוחות

, תגובה:
יועבר לטיפול שם ותפקיד:
יועבר לטיפול תגובה:
יועבר לטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה