פרטי התלונה

תלונות y-bay

תלונות בניית אתרים

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
Y- BAY הבטיחה לנו הרים וגבעות ואנחנו חשים מרומים - שירות גרוע!!! נושא התלונה:
עקיבא שרון דיונה הפקות אירועים שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפנו לחוג הלקוחות של YBAY בכדי לפרסם את העסק .
יש לנוי בעיה בדף הפרסום שאינני מרוצה ממנו ואמרתי להם מה אני לא אוהב כל פעם מחדש הם אומרים לי שהם יסדרו את הפירסום שלי ושום דבר אינו מתקדם ולא משתנה.
אנחנו מקבלים מעט פניות שמתגלות כפניות עקרות ולא רלוונטיות לתחום עיסוקנו.
התלוננו המון פעמים אך ללא שינוי.
האתר שלנו לא מקודם. שילמנו ממיטב כספנו ולחינם.
בנוסף, לפחות אחת לשבוע פונים אלינו ומנסים למכור לנו שירותים נוספים ובכך ממשיכים גם לבזבז את זמננו. אנחנו חוזרים וטוענים שאיננו מרוצים אך אין עם מי לדבר. השירות פשוט גרוע. דבר לא משתנה כבר כמעט שנה שלמה. החברה יודעת שאנחנו לא מרוצים ואינה עושה דבר בכדי לשנות את המצב.
בזבוז כספי סוג הנזק :
קידום האתר באופן ניכר כפיצוי על בזבוז הזמן והכסף. פתרון נדרש :

y-bay שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה-דוברת שם ותפקיד:
הנושא יבדק!
תגובה:
יועבר לגורמים המטפלים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה