פרטי התלונה

תלונות y-bay

תלונות בניית אתרים

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות ואחיזת עייניים נושא התלונה:
ורנר בתיה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה כתובת:
תיאור הבעיה:

תאור התביעה:
המקום:חדרה
התאריך 10/10/07 בשעות הצהרים , הגעתי לסיכום עסקת פרסום באינטרנט עם בחורה בשם נטלי.
העסקה שהובטחה לי כוללת את כל מילות הקישור אשר מצורפות, ובכל מילת קישור שיקליקו עליה אופיע בדף ראשון בצורה רנדומאלית.ובצד שמאל בכל מילה 1000 הקלקות.
העסקה תבוצע באזור פרסום של כל הארץ ללא הגבלת אזור.
דברים אלו נאמרו לי בע"פ ויש לי עדים לכך שאף שוחחו עם נטלי ושאלו אותה מספר שאלות לגבי פרטי העסקה.(רתם ורנר)(דני דבידוביץ).הכול נעשה בצורה אינטנסיבית ואגרסיבית מאד.
בסוף השיחה ניגבו מימני 500 ₪ בכרטיס אשראי וסוכם שיבוא שליח לקחת שקים.
במכירה שהייתה מאד אגרסיבית ומשכנעת,הסכימו מאד לכל תנאי שביקשתי,והיו להוטים לסגור את העסקה לשביעות רצוני.ולכן הבטיחו לי בע"פ את כל מה שרציתי.
ב12/10/2007 יום שישי בצהרים היגיע שליח מטעם החברה וזאת על מנת לגבות את השקים אשר סוכמו שאתן.
על השקים הוחתמה חותמת של החברה וזה נעשה בנוכחותי על ידי השליח.
יש לציין גבייה יעילה במיוחד.,להבדיל אלפי הבדלות ,משאר הטיפול בי.
בתאריך 17/10/2007 שלחתי למיכל חומר למיני סייט, ובתאריך ה29/10 שלחתי מייל למיכל ובו אני מבקשת להודיע לי מתי המיני סייט עולה.
המיני סייט הוא העתק של האתר שלי,כך שלא נעשה מאמץ רב בעבורי.
ברגע שהבנתי שלא יידעו אותי על העלייה לאינטרנט, יצרתי קשר והובהר לי שאני נמצאת שם מתאריך ה23/10 .וכיצד ייתכן הדבר כשרק ב28/10 אישרתי את החומר(מכתב מצורף).
לראשונה שראיתי את המיני סייט שאליו ניסיתי להגיע דרך מילות הקישור שביקשתי,.הבנתי שנפלתי בפח.
כל מה שהובטח לי לא בוצע.לא מה שרציתי,ולא כמו שסוכם.
ישנם מילות קישור שיוצרות לי נזק.אני מופיע כיצרנית בובות ענק?האם זה מה שביקשתי?האם על זה שילמתי?
מתאריך 29/10/2007 ועד לתאריך 18/11/07 התקשרתי עשרות טלפונים לחברה,בכל פעם דיברתי עם מישהי אחרת,מעבירים אותי מאחד לשני ,חגית,מיכל.לילאן.סיגל.ועוד.ולאחר כל השיחות לא טופלתי כלל.ליליאן ביקשה מימני לכתוב מייל לדורית ולניר המנהל ושיטפלו בי.(העתקים למיילים)
בתאריך 18/11/07 כשהבנתי שאין עם מי לדבר,אף אחד לא חוזר אלי כפי שהובטח בכל השיחות,ושמבחינתם המצב יישאר כפי שהו,והעיקר שאת הכסף כבר קיבלו,נשלח מכתב שבו אני מבקשת לבטל את העסקה.להפסיק לפרסם את המיני סייט,כמו שהו ואת כותרות מילות הקישור שלהם, כי הכול בניגוד לסיכום בייננו,וכפי שצינתי גורם לי נזק.
מצורפות עשרות תכתובות בינינו ,ובהם התשובה העניין בטיפול ושיחזרו אלי.
רק בתאריך 16/12/07 יצא מכתב מטעם החברה(מצורף)שבו הנידון היחידי הוא שביטול העסקה אינו אפשרי.לא הוזכר שום דבר בקשר לתוכן הפרסום,נכונות לשנות דברים ולהתייחס לדברים שלא מתאימים לי בתור לקוח שמתלונן פעמים רבות.לשמוע מה אני רוצה לשנות ובכלל אך לטפל בי כצרכן שקנה את שירותי החברה, ולא מרוצה.לא נשאלה ולו במילה השאלה מדוע אני רוצה בביטול העסקה.
רק חשוב שהכסף יישאר אצלם ולא חשוב בעם לא ניתנה תמורה.
כוונתי בפרסום זה הייתה לקדם את העסק שלי,כשלקוח מחפש באינטרנט משהו לאירוע שהוא חוגג ויקיש את אחת ממילות הקישור שביקשתי ושסוכמו(צילום,הפקת אירועים,דובי ענק, בר/בת מצווה חתונות וכו)
אני הופיע בעמוד הראשון בצד ימין כמו שסוכם והובטח לי,ואז הוא יוכל לצפות במיני סייט ומשם להקיש על הקישור לאתר שלי.בפועל קבלתי מצב שבשתי מילות קישור אני נמצאת,ובודאי שלא בדף ראשון.(בצילום הגעתי לדף 23 ועדיין לא הופעתי והתייאשתי מלחפש.)וברוב המילים המבוקשות אני לא מופיע כלל.(מצורפים דפים בקטגוריות ובמיקומים השונים.ובהם ההוכחה לחוסר הופעה)
כשפרסמתי כוונתי הייתה,שכאשר לקוח יוצר איתי קשר,ואנחנו משוחחים בטלפון להפנות אותו למקום שבו יוכל לראות אותי ואת העסק שלי,אך איני יכולה לעשות זאת מכיוון שאני בעצמי איני יודעת היכן.למצוא את הפירסום.
הדבר לא מכובד ופוגע במוניטין שלי כבעלת עסק מכובד שרוצה לתת שירותים יעילים.
אתר אינטרנט ומפת קישורים אלי. בעבורי זו חנות עם חלון ראווה גדול מהודר ובולט לרחוב, אני מוכרת בחנות מספר מוצרים לאירועים,ומביך שאיני יודעת בתור בעל עסק להסביר ללקוחותיי את הכתובת לחנותי.
כתוצאה מכל ניסיונותיי ליצור קשר עם הנתבעים,וניסיונותיי להגיע לקהל היעד לאירועים, שכשלו, החלטתי להמשיך ולהתפרנס בכל זאת,נאלצתי לפרסם באתרים אחרים .עלות הפרסום החדש שביצעתי הוא 1733 ₪
ופרסום נוסף של 3465 ₪( מצורפות חשבוניות)
נמצאים ברשותי פסקי דין של לקוחות שתבעו את חברת הפירסום שאותה תובעת אני, גם אצלם שכנוע הפרסום היה אגרסיבי ולוחץ,קבלת הכסף, וחוסר פרסום כפי שסוכם. (אותה הגברת בשינוי הדרת)
כנראה שזו מדיניות החברה ללחוץ בשיחות טלפון להבטיח את מה שנעים ללקוח לשמוע,לגבות את הכסף, ולא לספק את הסחורה כראוי.
באתר YBAY בכל אחת ממילות הקישור שביקשתי מצורפים כל העסקים שמפורסמים באותן הקטגוריות שלי,וראה זה פלא באתר עצמו אני מופיע רק בקטגוריה אחת וגם לקטגוריה זו מגיעים בטעות . לוחצים על צלמי אירועים ואז שמי מופיע כנותנת אטרקציות (ראו דפים מצורפים)
גם כיום אין החברה מראה נכונות לתקן את העיוות שנוצר.נכוויתי מהטיפול הכושל ומהשירות שהחברה מספקת.
מחיר העסקה כלל בניית אתר והחזקתו במשך שנתיים,לאחר שראיתי את התנהלות הדברים ,לא העברתי להם את החומר שברצוני לפרסם באתר ,וזה מהסיבה שמכל תהליך ההתקשרות בנינו לא הייתי מרוצה ובניית אתר הוא התהליך הקשה והמורכב ביותר.והרי את הדברים הפשוטים והקלים לא קיבלתי.כיצד אקבל דברים מקצועיים יותר.
אבקש מכבודו/ה לחייב את החברה להחזיר לי את כספי הפרסום ששילמתי לנתבעים.
בתודה ובכבוד רב ורנר בתיה
כספי סוג הנזק :
החזר מלא הכסף ,ותשלום על שני אתרים אחרים שנאלצתי לפרסם בהם כדי לפרנס עצמי ו פתרון נדרש :

y-bay שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה -דוברת שם ותפקיד:
טענותיה של הלקוחה יטופלו בדחיפות מקסימלית תגובה:
הנושא מועבר למנהלת המחלקה בחברה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה