פרטי התלונה

תלונות y-bay

תלונות בניית אתרים

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף למרות ההתנתקות - ואי הסכמה להחזר כסף נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 1.4.09 החלטתי שאני עוברת לחברת הוט, הוט מסרו כי הם מטפלים בכל עניין ההתנתקות מיס, ב 24.4 התקשרתי ליס לוודא כי אכן אני מנותקת ושלא יהיו יותר חיובים הסתבר כי הם התעלמו מהבקשה של הוט למרות שלהוט יש אישור העברה לבקשה, לכן ביקשתי שוב לנתק ב24.4 והם אמרו כי אהיה מנותקת החל מ 26.4 ושיודיעו לי על איסוף הממירים והשלטים, את הממירים שמתי בצד והמתנתי לטלפון מהם לתאום איסוף, לאחר שראיתי כי חייבו אותי במאי על כל חודש אפריל התקשרתי שוב באותה שיחה הציעו לי להשאר ביס,מסרתי להם את תנאי ההצעה מהוט ובאם יס יציעו לי משהו יותר טוב אשאר ביס. אבל בינתיים שינתקו ושלא יחייבו יותר ושוב מסרו לי כי יחזרו אלי. וכך התקשרתי כמה וכמה פעמים ובכל פעם מסרו כי יחזרו אלי. בתחילת חודש יוני התחיל המסע המייגע עם טלפונים וצעקות הם טוענים כי מאחר ולא אספו את הממירים הם לא מזכים אך לא אמרו זאת בשיחות הקודמות חיכו לגבות ממני כסף וחייבו אותי עד סוף חודש מאי, ב 18.6 סוף סוף לאחר שיחות רבות וצעקות הועילו בטובם להגיע ולאסוף את הממירים והשלטים וטענו כי יחזירו לי בהתחשבנות הסופית, אני כמובן ביטלתי את הוראת הקבע שם הם כל פעם מושכים כסף כדי שלא יהיו יותר חיובים,
נכון להיום איני יכולה לקבל את כספי חזרה מאחר והוראת הקבע לא מעודכנת והם לא מוכנים להפקיד לי לחשבון העו"ש או להוציא שיק לפקודתי.
אני לא מוכנה לעדכן את הוראת הקבע או כרטיס אשראי כי איני סומכת עליהם שלא ימשיכו לגבות מהחשבון.
אני דורשת שהזיכוי יופקד לחשבוני או שירשם שיק לפקודתי בלבד ולזה הם לא מוכנים.
במידה ולא אקבל תשובה עד 7 ימים מהיום אני אגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות. וגם אפרסם את המחדל גם בעיתון וגם בפורומים כדי שאנשים ידעו למה הם נכנסים לפני שמתחייבים לחברה מסוג זה.
עלבון סוג הנזק :

y-bay שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה