פרטי התלונה

תלונות משרד הרישוי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הרישוישעות פתיחה משרד הרישוי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בדבר חיוב כספי שבסיסו בהטעיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום א' בתאריך 30.9.07 בין השעות 9-10 לערך, התקשרתי למוקד שירות הלקוחות של משרד הרישוי בבקשה להוצאת רשיון בינלאומי, נציגת השירות מסרה לי כי אאלץ לשלם אגרה של 51 שקלים ולהצטלם מחדש וכך לקבל את הרשיון מסרתי לה את פרטי כרטיס האשראי וסיימנו את השיחה.
מבירור נוסף שערכתי הבנתי כי ניתן להנפיק רשיון בינלאומי בנקודות הנפקה בתשלום 14 ₪ בלבד! מיד התקשרתי שוב למוקד שירות הלקוחות ושאלתי לפשר הדבר, הסתבר שנציגת השירות מבלי להסביר לי את כלל האופציות להנפקת הרשיון נתנה לי מידע חלקי בלבד בו הציגה לפני את האופציה של מה שאח"כ התברר כהנפקת כפל רשיון! אינני מעונינת בשירות זה כלל וכלל ובאם הייתי יודעת את כל העובדות והפרטים מלכתחילה לא הייתי מבצעת הפעולה בשום אופן! לכשניסתי לבטל העסקה מסרה לי נציגת שירות אחרת כי לא ניתן לבצע הדבר מכיוון שכבר חויבתי על הוצאת כפל רשיון! וכל ניסיונותיי להסביר כי לא קיבלתי מידע מלא עלו בתוהו!
נציגת שירות הלקוחות פעלה באופן לא מקצועי בעליל כאשר לא נתנה לי את כלל הפרטים המלאים בנוגע לאפשרותי להנפקת הרשיון ואינני מוכנה לשאת ולשלם (כספית) על טעותה!
אשמח אם תוכלו לעזור לי לפעול למען קבלת זיכוי על העסקה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על העיסקה פתרון נדרש :

משרד הרישוי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה