פרטי התלונה

תלונות משרד הרישוי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הרישוישעות פתיחה משרד הרישוי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש רשיון הרכב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב המכתב שכתבתי לרשות הרישוי, המדבר בעד עצמו:
בס"ד
לכבוד: שוש כהן, משרד הרישוי פניות הציבור

העתקים:
אמון הציבור
צרכנות הוגנת – NRG

הנדון:תשלום אגרת הרישוי השנתית
1. לפני כחודשיים קיבלתי את הבקשה לחידוש רישיון הרכב.
2. עוד באותו השבוע בתאריך ה- 6.9.2007 שילמתי את האגרה באמצעות כרטיס אשראי (מס' אישור: 6022476), בהתאם למפורט על אגרת החידוש.
3. במהלך שיחת הטחפון של התשלום הובטח לי על ידי הפקידה המטפלת כי אקבל תוך 14 ימים את רישיון הרכב החתום לצורך ביצוע הטסט.
4. לא קיבלתי.
5. כאשר פניתי למוקד לברר את העניין, נעניתי בזילזול מופגן (שכלל שני ניתוקים של הטלפון תוך כדי שיחה!!). בלי לקבל כל הסבר לסיבת העיכוב.
6. מאחר ובינתיים רישיון הרכב פג, ביקשתי בתאריך 29.10.2007 לקבל בפקס את האישור על תשלום האגרה – ונעניתי (על ידי העובדות: לילי, אסמה וזוהרה) שהדבר בלתי אפשרי "אנחנו רק מוקד טלפוני". ונאמר לי שעלי לגשת למשרד הרישוי, מאחר ומשרד הרישוי מרוחק ממקום מגורי שממנו אין תחבורה ציבורית סדירה אלא פעמיים ביום בלבד, ביקשתי אישור לכך ששילמתי (אישור שאוכל להציגו בפני שוטר אם יהיה צורך) ונעניתי שהדבר בלתי אפשרי "אנחנו רק מוקד טלפוני". ביקשתי לקבל טלפון של משרד הרישוי ונעניתי ש"אין אפשרות כזו אין להם טלפון(?!)".
7. בסיום אותה השיחה הובטח לי שניתנה לרשות הרישוי הוראה לשלוח לנו מיידית את רישיון הרכב החתום.
8. חיכיתי להגעת האישור ובינתיים הרכב מושבת.
9. כעבור שבוע, משהאישור לא התקבל, פניתי שוב למוקד הטלפוני. שוב נעניתי (הפעם על ידי נטלי מס' עובד:16438) באותה תשובה מופלאה: "נשלח בקשה מיידית למשרד הרישוי". כאשר שאלתי האם הרישיון נשלח נעניתי "אנחנו לא יודעים אנחנו רק מוקד טלפוני". וכאשר שאלתי מה ההבדל בין הבקשה הזו לקודמת אותה קיבלתי בשבוע שעבר נעניתי שבפעם הקודמת נשלחה הוראה במחשב ואילו הפעם בפקס. כלומר, שההבטחה על פיה נשלחה הוראה דחופה למשרד הרישוי –הייתה לא מדוייקת...
10. אני אובדת עצות שכן אין לי רישיון רכב בתוקף, למרות ששילמתי לפני כמעט חודשיים
(מס' אישור , 6022476 שולם בתאריך:6.9.07!), מדוע למרות ששילמתי מיידית טרם קיבלתי את הרישיון?
11. האם זו מדיניות המשרד, להתעמר בפונים אליו טלפונית. לשלוח רק את בקשות התשלום, ולא את האישורים?
12. אני מבקשת בכל לשון של בקשה לשלוח לי מיידית את האישור כדי שאוכל לחדש את רישיון הרכב.
בכעס רב,
כנרת מרילוס
054-5623932

משרד הרישוי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה