פרטי התלונה

תלונות משרד הרישוי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הרישוישעות פתיחה משרד הרישוי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, יחס משפיל ומזעזע מצד רקפת לוי מנהלת משרד הרישוי פ"ת נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' גיסין 37 פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני יותר משבועיים קיבלתי מכתב ובו זומנתי להיום 12/01/09 למנהלת משרד הרישוי בפ"ת לשם (ואני מצטט) "טיעון טענות לשם פסילת רשיונך ל-1 טרקטור" לאחר שקיבלו חוות דעת מהמכון הרפואי לבטיחות בדרכים. לתומי חשבתי שאבוא ואשטח את טענותיי ומנהלת משרד הרישוי גב' רקפת לוי תוכל לקבלן (או שלא). הצטיידתי בחו"ד מהרופא שלי והגעתי למשרד הרישוי חצי שעה לפני השעה בה הייתי צריך להתייצב. הבלאגן ששרר שם היה גדול והתברר לי שאני מס' 6 כאשר הראשון עוד לא נכנס בכלל בגלל שכבודה עסוקה עם ביקורת של משרד הרישוי. לבסוף הראשון נכנס לאחר שעתיים תמימות!!!! חיכיתי בסבלנות לתורי וכשזה הגיע נכנסתי ומצאתי מנהלת אטומה שכל מה שרצתה הוא שאתן לה את רשיוני ואז פסלה לי מיידית את רשיון הטרקטור שלי. כאשר שאלתי אם היא הוחלט מראש לפסול מדוע לא שלחו לי הביתה החלטה בצירוף רשיון מתוקן??? מדוע לבזבז את זמני וזמן כל האנשים האחרים המוזמנים? היא ענתה שזאת לא החלטה שלה אלא של המכון הרפואי והיא רק מבצעת (בקיצור התחמקה מלענות), הגישה לי טופס בו אני יכול להגיש עירעור (בעלות של 889 ש"ח כמובן...) ובזה סיימה את תפקידה. ואני שואל, מאיפה כל האטימות, חוסר השירותיות והיחס המגעיל של גברת רקפת לוי? מדוע אני צריך לסבול יחס כזה משפיל, טון מריר ופקודות כמו של רס"ר בזמן שהגברת רקפת לוי אמורה לתת לי שירות ולא להיראות כאילו אני אמור לבקש ממנה סליחה שאני בכלל מבזבז את זמנה היקר. אל תשכחי גברת לוי שאת המשכורת שלך את מקבלת ממני האזרח.
הסבר מלא ומפורט עם התנצלות מדוע הוזמנתי למשרד הרישוי לטעון את טענותיי ולא ניתנה לי האפשרות לעשות כן ומדוע זוכים כל באי משרד הרישוי בפ"ת ביחס מגעיל ומזלזל מצד המנהלת רקפת לוי. פתרון נדרש :

משרד הרישוי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה