פרטי התלונה

תלונות משרד הרישוי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הרישוישעות פתיחה משרד הרישוי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא ראוי מצד מנהלת הסניף נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ק.אליעזר חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב4.3.09 הגעתי פעם ראשונה לסניף זה מאחר וצלצלתי 3 פעמים ב16.2. ב-17.2 הרכב היה אמור לעבור טסט והטופס אבד לי.וב8.3 למשרד הראשי בת"א וביקשתי שישלחו אלי טופס לתשלום הטסט.הרכב רשום על שם הגרוש שלי ולכן לא רצו לתת לי לשלם על הטסט בטלפון.הפקידה אמרה שהיא מכניסה הטופס ומעטפה ותשלח אלי.עד היום16.3.09 לא קיבלתי אף טופס בדואר ב11.3 שוב הגעתי לסניף ק.אליעזר עם אישור חוזה החתום ע" בית המשפט לעניני גרושין בחיפה ובו כתוב עם חותמת בית משפט!כלהלן:"מוסכם ע" הצדדים כי רכבם מסוג הונדה 1997 מ.ר2490317 אשר הזכויות הבו רשומות ע"ש בעל במשרד הרישוי,יועבר לבעלותה הבלעדית והמלאה של האשה מייד עם חתימת הסכם זה.הבעל מוותר על כל זכות...אישור זה יהווה פסק דין והוראה למשרד הרישוי להעביר הזכויות ברכב ע"ש האשה..האשה תהה אחראית בלעדית לכל תשלומי אחזקתו מ1.6.05 וכן לכל הדוחות והקנסות."לא העברנו בעלות בכדי לא להוריד את ערך הרכב.נכנסתי למנהלת ובקשתי יפה שתקרא הפרוטוקול,היא סרבה העיפה מבט ולא הייתה מוכנה לקרא לעומק ולהיות יצירתית ולאפשר לי בסך הכל לשלם על הרכב שלי! הייתה גסה התאלמה ממני ואמרה שאגש לפקידה. אח"כ סגרה את האור והדלת בחדרה ואכלה שם.אח"כ שוב נכנסתי ובקשתי יפה שיתנו לי הטופס והיא אמרה בחוסר נימוס באדישות ובחוסר רצון מופגן לעזור",לכי לבית משפט והביאי עוד אישור"..אך זה האישור יש לי כבר! היא לא טרחה לקרא.שאלתי אם היא מוכנה, בבקשה, לצלצל למשרד הארצי לבדוק אם שלחו אלי הבייתה אחרי 3 בקשות טלפוניות שלי והיא ענתה לי בגסות:"אין לי זמן בשבילך!!" יושבת שם אשה המקבלת משכורת ממשלמי המיסים ועונה בחוצפה כזו!! לא די שאיננה מוכנה לעזור והיא מערימה קשיים על האזרח היא טוענת שאין לה זמן לבצע את העבודה אשר לישמה היא נמצאת שם??!!מדוע היא לא אמרה שניתן לשלם באינטרנט??הרגשתי מושפלת בזבזתי שעה וחצי שם כולל התור ויצאתי ריקם.האם כך מדינת ישראל משרתת את אזרחיה אשר רוצים לשלם טסט בכדי שיסעו על רכבים תקינים??באופן חוקי?עלי לנסוע חודש וחצי במוניות לעבודה (עובדת ב-3 מקומות שונים ביום!) כדי לא לנהוג ברכב אשר לא עבר טסט!
בברכה סיגל פלד גיל.
כספי סוג הנזק :
נזיפה ואף פיטורין של מנהלת הסניף של קרית אליעזר.שליחת טופס העברת טסת מיידית אלי. פתרון נדרש :

משרד הרישוי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה