פרטי התלונה

תלונות משרד הרישוי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הרישוישעות פתיחה משרד הרישוי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת כספים ע"י פקידה יותר מהנדרש לשם חידוש רישיון נהיגה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת אפריל הלכתי למשרד הרישוי לאחר שעברתי את הקורס ריענון נהיגה, להוציא את חידוש הרישיון, הפקידה במשרד הרישוי באשדוד נתנה לי טופס לשלם, ואמרה שניתן לעשות זאת טלפונית וכך אני אוכל לקבל את רישיוני לאחר התשלום, התקשרתי למשרד הרישוי ענתה לי פקידה שלצערי את שמה אני לא זוכרת, ביקשתי לשלם את חידוש הרישיון ע"ס 425 ש"ח, נתתי לה את הפרטים של כרטיס האשראי היא נתנה לי את מס' האישור וניתקתי, ניגשתי לפקידה שוב לומר לה ששילמתי, היא מנסה לעלות ולראות אם שילמתי (וזה אמור להיות אונליין), והיא אומרת לי שלא מצויין ששילמתי. שוב אני מתקשרת למשרד הרישוי ובחורה נוספת אומרת לי לבדוק עם ישראכארט מה שילמתי, מתברר שהפקידה הראשונה חייבה אותי ע"ס 1147 ש"ח. ולא ברור על מה, אני יכולה להגיד שמאותו רגע זה היה פשוט עוגמת נפש, כל ההעברות והפקסים שביקשו ממני לשלוח כדי להוכיח ששילמתי והאשמות שכן הייתי צריכה לשלם את הסכום הזה שזה כלל לא נכון והכל רק בגלל שרציתי לשלם טלפונית את חידוש הרישיון! ביקשו ממני לשלוח לאגף הכספים את כל הנתונים שבידי. ומשם הם יתקשרו אליי. שלחתי ואני מחכה לתשובה מהם. לבינתיים ההפרש כבר ירד מהחשבון ואני מקווה מאוד שהוא יוחזר לי. אני יכולה רק להגיד שהשירות של משרד הרישוי הוא ממש לא אנושי!
הלוואי שתוכלו לעזור לי.
כספי סוג הנזק :

משרד הרישוי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה