פרטי התלונה

תלונות משרד הרישוי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הרישוישעות פתיחה משרד הרישוי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התיחסות מזלזלת של בוחן בעמדה 1 במשרד הרישוי בחולון. נושא התלונה:
רביב מאיר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/1/12 בקרתי במשרד הרישוי בחולון בעמדה מספר 1.מטרת הביקור שלי שינוי ברישוי- ביטול מערכת הגז ברכב שלי.עלות האגרה 250 ש"ח.
מילא שיש לשלם סכום אסטרונומי רק כדי שיוציאו לך רשיון חדש שבו יצויין כי מערכת הגז פורקה,אך מדוע אני ואחרים (ששמותיהם נמצאים בידי) חייבים לזכות ליחס מזלזל מצד הבוחן.הבוחן סרב לענות לשאולתינו וכן לטפל בנו.הפניה שלנו אליו הייתה מנומסת ומאוד עיניינית,אך הוא העדיף להעביר אותנו לשומר שלא היה.הפניה אליו הייתה מאחר והופנינו על ידי הקבלה,לא היו הוראות כתובות וכאשר שאלנו הוא לא הבהיר את עצמו וסרב לענות לשאולתינו.(שמו של הבוחן בני ויסבלאיי).כאשר פנינו לעמדה אחרת סמוכה הבוחן יוסי שאדי הוא שעזר לנו.אני חייב לציין כי אני לא היחיד שלא הבנתי מה היו הדרישות של הבוחן בני ויסבלאיי.חיפשתי את המנהלים שלו כדי להלין על היחס המזלזל של פקיד האמור לשרת את הציבור,אך אף אחד מהמנהלים לא הה נוכח.
עלבון סוג הנזק :

משרד הרישוי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה