פרטי התלונה

תלונות משרד הרישוי

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הרישוישעות פתיחה משרד הרישוי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש רשיון נהיגה נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15-4-13 בשעה 10:00 לערך , רציתי לברר מה עושים במקרה שלא נשלח אליי חידוש הרשיון (שפג תוקפו היום) . אז לאחר מספר רב של פעמים שלא עונים, מנתקים, תפוסים וכו' ענתה לי נציגה -
ואמרה לי דבר לא הגיוני, "שאני לא אנהג בשום אוטו עד אחרי החגים"!!! וזה למה!? כי משרד הרישוי עשה פאשלה ולא שלח לי חידוש רשיון נהיגה , אז אני לא אעבוד ולא אנהג כי אתם בחופש עד אחרי החגים!!!!!
עוד נאמר ע"י נציגה אחרת שיש באפשרותי לשלם טלפונית ולחכות 7 ימי עסקים, ובזמן הזה לא לנהוג! או שלשלם -במזומן- באמצעות המכונות האוטומטיות, אך כשהגעתי למקום התברר שזה אפשרי רק עם כרטיס אשראי ! ומי שאין ברשותו כרטיס אשראי?!
מדוע אני, האזרח, צריך "להדפק" מזה שאתם לא שולחים טפסים בזמן? למה זה צריך להיות באחריותי להתקשר אליכם ולדאוג שתשלחו לי ובזמן הזה להפסיד כסף ולא לעבוד בגלל שאסור לי לנהוג ?לבזבז דלק על נהיגה ממקום למקום כי אתם אומרים שאפשר לשלם כך וכך? למה אני צריך לרדוף אחריכם מספר ימים בזמן שאתם לא עונים ?
עלבון,בזבוז זמן,כספי סוג הנזק :

משרד הרישוי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה