פרטי התלונה

תלונות הרצליה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות כושלת ואי מענה מהנהלת עירית הרצליה, אכזבה רבה ניהול ויחס כושל, אי מענה , עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הנדיב 2 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.04.08 הגעתי לעיריית הרצליה כדי לערוך מנוי לחוף הסירות ,
זאת כובן לאחר ששוחחתי עם אביטל ממחלקת המנויים בעירייה, והסבירה לי מה עליי להביא איתי בעת הרישום.
יש לי אופנוע ים אך אינו רשום על שמי מסיבות אילו ואחרות. הסבירה לי שעליי להביא ייפוי כוח, נוטריוני וכך היה , הבאתי ייפוי כוח נוטריוני תמונות ביטוח רישיונות וכל היוצא בזה..
ושם אחרי שהפסדתי יום עבודה שלחו אותי הבייתה ללא כל , מענה ביקשו שאכתוב מיכתב ליחעם השמשוני מנכ"ל העירייה, וכך היה כתבתי מכתב למנכ"ל ולא החזיר לי שום תשובה שלחתי מכתב דואר רשום ופקס ולא קיבלתי שום תשובה, וכך המשכתי להתכתב שלחתי את המכתב לסמנכ"ל גו ניסימוב, ובאמת לא דובים ולא יער כלום, שלחתי לכל גורם כמעט שצריך, לישכת מנכ"ל הייתה מוסרת לי :"תקבלי תשובה בדאר" , כלום.
שלחתי העתקים גם לשמוליק לין והוא היחיד שענה לי בכלל, טען נמתין לתשובת מנכ"ל.
עד היום המנכ"ל לא חזר עם תשובות. לא מכובד לא לענות לציבור. אני חושבת שהם עובדים בשיטת "מצליח."
אני מאוד פגועה, מכל העניין. אבקש מענה דחוף ובהול. כמו כן נשלח מכתב לתלונות הציבור הרצליה גב' בירית.

בברכה,
עמר עידית 0525306333
עוגמת נפש סוג הנזק :
מענה מלשכת מנכ"ל הסבר מפורט, ללא כל תקדים. מנוי לחוף הסירות כדין. פתרון נדרש :

הרצליה שירות לקוחות

, תגובה:
ביריה גרנות נציבת תלונ שם ותפקיד:
בעקבות פנייתה של הנ"ל למנכ"ל שוחח הנ"ל עם גב עמר בטלפון והסביר לה
מדוע עליו לתת לה תשובה שלילית.
רק בעלי אופנועי ים יכולים לקבל היתר כניסה לחוף.
תגובה:
רק בעלות על אופנוע ים וביטוח מקנים אישור כניסה לים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה