התייחסות כושלת ואי מענה מהנהלת עירית הרצליה, אכזבה רבה ניהול ויחס כושל, אי מענה , עוגמת נפש |
נושא התלונה: |
יום רביעי 30 אפריל 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הנדיב 2 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.04.08 הגעתי לעיריית הרצליה כדי לערוך מנוי לחוף הסירות ,
זאת כובן לאחר ששוחחתי עם אביטל ממחלקת המנויים בעירייה, והסבירה לי מה עליי להביא איתי בעת הרישום.
יש לי אופנוע ים אך אינו רשום על שמי מסיבות אילו ואחרות. הסבירה לי שעליי להביא ייפוי כוח, נוטריוני וכך היה , הבאתי ייפוי כוח נוטריוני תמונות ביטוח רישיונות וכל היוצא בזה..
ושם אחרי שהפסדתי יום עבודה שלחו אותי הבייתה ללא כל , מענה ביקשו שאכתוב מיכתב ליחעם השמשוני מנכ"ל העירייה, וכך היה כתבתי מכתב למנכ"ל ולא החזיר לי שום תשובה שלחתי מכתב דואר רשום ופקס ולא קיבלתי שום תשובה, וכך המשכתי להתכתב שלחתי את המכתב לסמנכ"ל גו ניסימוב, ובאמת לא דובים ולא יער כלום, שלחתי לכל גורם כמעט שצריך, לישכת מנכ"ל הייתה מוסרת לי :"תקבלי תשובה בדאר" , כלום.
שלחתי העתקים גם לשמוליק לין והוא היחיד שענה לי בכלל, טען נמתין לתשובת מנכ"ל.
עד היום המנכ"ל לא חזר עם תשובות. לא מכובד לא לענות לציבור. אני חושבת שהם עובדים בשיטת "מצליח."
אני מאוד פגועה, מכל העניין. אבקש מענה דחוף ובהול. כמו כן נשלח מכתב לתלונות הציבור הרצליה גב' בירית.
בברכה,
עמר עידית 0525306333
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מענה מלשכת מנכ"ל הסבר מפורט, ללא כל תקדים. מנוי לחוף הסירות כדין. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|