פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ואי קבלת מוצר לאחר שעברו יומיים מקנייתו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
התאכזבתי מאוד מהשירות הלקוי של אופטיקנה בסניף קניון נהריה !!!!
לפני יומיים חשבתי שאיבדתי את משקפי השמש שלי ואשתי רכשה עבורי משקפי שמש חדשות בדיוק כמו שהיו לי . . . למרבה הצער אני נמצא בקורס מטעם העבודה ורק כאשר חזרתי מהקורס לסופ"ש מצאתי את משקפי השמש שחשבתי שאיבדתי , אותם משקפיים בדיוק כמו שרכש עבורי אשתי . (גם את המשקפיים הישנות רכשנו באופטיקנה) . ניגשנו לסניף שבו רכשנו את המשקפיים בקניון נהריה , בסניף קיבלה אותנו עובדת בשם נופר ביקשתי זיכוי או החזר כספי עבור המשקפיים שנרכשו לפני יומיים ולא נעשה בהם כלל שימוש , העובדת התקשרה למנהלת הסניף בשם מירי בן חמו שסירבה לשרת אותי ולתת לי זיכוי עבור המשקפיים , התשובה שמסרה דרך העובדת "אין מה לעשות" , מאחר ולא הסתפקתי בתשובה ביקשתי לשוחח אישית עם הגברת מירי בן חמו אך המנהלת סירבה בכל תוקף לשוחח עם לקוח והתנהגה באופן יהיר , שחצן , מתנשא וחסרת גישה שירותית כלל !!! אני מופתע מהיחס המזלזל ושואל את עצמי האם זה היחס לו אני זכאי ? כך מחנכים את דור המנהלים ? האם כך אתם מצפים שהעובדים יתייחסו ? האם מנהל סניף מורם מכל עם ואינו יכול מפאת כבודו לשוחח עם לקוחות ? האם ללקוח אין אפשרות לטעון בפני מנהל הסניף את טענותיו ? חוצפה ממדרגה ראשונה . . .
אנו צועדים אחורה בזמן ובדרך הזאת אין סיכוי במלחמה על שירות הלקוחות
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה