שירות לקוי ואי קבלת מוצר לאחר שעברו יומיים מקנייתו |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התאכזבתי מאוד מהשירות הלקוי של אופטיקנה בסניף קניון נהריה !!!!
לפני יומיים חשבתי שאיבדתי את משקפי השמש שלי ואשתי רכשה עבורי משקפי שמש חדשות בדיוק כמו שהיו לי . . . למרבה הצער אני נמצא בקורס מטעם העבודה ורק כאשר חזרתי מהקורס לסופ"ש מצאתי את משקפי השמש שחשבתי שאיבדתי , אותם משקפיים בדיוק כמו שרכש עבורי אשתי . (גם את המשקפיים הישנות רכשנו באופטיקנה) . ניגשנו לסניף שבו רכשנו את המשקפיים בקניון נהריה , בסניף קיבלה אותנו עובדת בשם נופר ביקשתי זיכוי או החזר כספי עבור המשקפיים שנרכשו לפני יומיים ולא נעשה בהם כלל שימוש , העובדת התקשרה למנהלת הסניף בשם מירי בן חמו שסירבה לשרת אותי ולתת לי זיכוי עבור המשקפיים , התשובה שמסרה דרך העובדת "אין מה לעשות" , מאחר ולא הסתפקתי בתשובה ביקשתי לשוחח אישית עם הגברת מירי בן חמו אך המנהלת סירבה בכל תוקף לשוחח עם לקוח והתנהגה באופן יהיר , שחצן , מתנשא וחסרת גישה שירותית כלל !!! אני מופתע מהיחס המזלזל ושואל את עצמי האם זה היחס לו אני זכאי ? כך מחנכים את דור המנהלים ? האם כך אתם מצפים שהעובדים יתייחסו ? האם מנהל סניף מורם מכל עם ואינו יכול מפאת כבודו לשוחח עם לקוחות ? האם ללקוח אין אפשרות לטעון בפני מנהל הסניף את טענותיו ? חוצפה ממדרגה ראשונה . . .
אנו צועדים אחורה בזמן ובדרך הזאת אין סיכוי במלחמה על שירות הלקוחות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|