פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקף חדש נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
פלימן כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במוצ"ש נכנסתי לאופטיקנה בקריון קרית ביאליק לעשות משקף חדש כי המשקפים הנוכחים שהיו לי נשברו עשיתי בדיקת עיניים אז האופמיטריסט אמר לי שעין אחת ירד המספר באחד ושעין השניה עלה בחצי מספר שילמתי גם עבור המשקף וגם העדשה 1224 ש"ח וביקשתי שהמשקף החדש יגיע לחיפה לאחר כשבוע וחצי קיבלתי את המשקף בסניף קניון חיפה לאחר יומים שלושה ניגשתי שוב כי את האותיות הקטנות לא ראיתי מסתבר שעשו משקף רק לרחוק למרות שהבהרתי שאני צריכה לרחוק ולקרוב ולא חייב לעשות מולטיפוקל אני מגיל צעיר עם משקפים. ניסו לסדר לי אותם אבל עדין לא טוב ואז אמרו לי שבגלל הגיל שלי אני צריכה לקנות 2 זוגות אחד לרחוק ואחד לקרוב ואז אמרתי להם שזה לא נכון שתמיד היה לי משקף אחד שהוא גם לרחוק וגם לקרוב וללא מולטיפוקל והכל היה בסדר גמור יש לציין שהמשקף שהיה לי נשבר והחנות הראשונה שאתה לי מול עיניי שראיתי מטושטש זה אופטיקנה. אני כמעט כל שני וחמישי ניגשת לאופטיקנה בשל המשקפים הלקויים שעשו לי וכמובן שאני סובלת מכאבי ראש חזקים לאור המשקף
כספי סוג הנזק :
לעשות משקף חדש או להחזיר לי את הכסף ואני יעשה במקום אחר פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה