פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התפרקות משקפי שמש ויחס מזלזל של הנהלת אופטיקנה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
צה"ל 5 מרכז מסחרי כתובת:
חדרה פוליגון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשלושה חודשים רכשתי שני זוגות משקפי שמש בחנות אופטיקנה שבמרכז המסחרי בחדרה.
לפני כשבועיים, במהלך הליכה ברחוב, התפרק אחד מזוגות משקפי השמש שרכשתי ברשת אופטיקנה, בכנף המשקפיים ישנה דוגמה מוכספת שנפלה ופרקה את הכנף מהמשקפיים.
לאחר כמספר ימים, ביום שישי שעבר, ה-11.7 , הגעתי לחנות אופטיקנה במטרה לתקן את משקפיי. מנהלת החנות הסתכלה בזלזול על המשקפיים ואמרה כי אופטיקנה לא אחראית על שברים. מוכרת נוספת שהייתה בחנות ציינה כי משקפיים עלולות להתפרק לאחר כשלושה חודשים.
מיותר לציין שהתגובות של המוכרת והמנהלת הפתיעו אותי מאוד, לא דמיינתי שמוכרים ברשת אופטיקנה טוענים שהמשקפיים שהם מוכרים הם חד פעמיים ומגיבים באדישות לבקשה של לקוחה. מכיוון שלא קבלתי את התגובה לה ציפיתי צלצלתי להנהלת החברה ונתקלתי בתגובה מוזרה לא פחות.
לאחר שתארתי את המקרה מול הנהלת אופטיקנה, נאמר לי שלפי הנהלים הלקוחות משאירים את מספר הטלפון וההנלה חוזרת אליהם. מאותה שיחה נהלתי עם שירות הלקוחות עוד שלוש שיחות בנוסח הזה. ביום ראשון לא קבלתי טלפון וביום שני התקשרתי שוב ושוב השארתי את מספר הטלפון שלי ושוב לא חזרו אליי וכך גם יום לאחר מכן.
אני קונה לא מעט בחנויות ברחבי הארץ ולעיתים אני מחזירה, מחליפה או מתקנת מוצרים שאני קונה, אף פעם אני לא נתקלתי ביחס כה מזלזל ובהתשה של לקוחות.
אני פונה אליכם במטרה לסייע לי מול הנהלת אופטיקנה הבלתי ניתנת להשגה.
תודה מראש.


התפרקות משקפי שמש לאחר מספר חודשים סוג הנזק :
משקפי שמש חדשות פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה