פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלאותיי בנושא משקפי שמש שרכשתי ברשת "אופטיקנה" נושא התלונה:
ציון אייל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/08/2006 רכשתי זוג משקפי שמש של ארמני בחנות של רשת "אופטיקנה" בקניון בת ים במחיר של 499 ₪.

לאחר יומיים אבדה זרוע ימין של המשקף.

באותה עת שהיתי במודיעין ונכנסתי לחנות מרשת "אופטיקנה" במודיעין.
הצגתי בפני המוכר את הבעיה שנוצרה לי עם המשקף, נציג המכירות בחנות אמר שאין חלקי חילוף לארמני וגוצי מאחר ויש להם בעיה עם הספק.
המוכר הציע לי לרכוש משקף חדש במחיר של 499 ₪, הבהרתי למוכר כי רכשתי את הזוג
לפני יומיים.
נציג המכירות חזר והציע לי – "תרכוש חדש ב499- ₪ - זה במבצע, זה כדאי! ".הצעה נוספת של נציג המכירות הייתה "תיגש לחנות האופטיקה הסמוכה – שם יטפלו בך".
הצעה זו הייתה מאוד תמוהה בעיני מכיוון שאת זוג המשקפים רכשתי ברשת "אופטיקנה", ולא ברשת "החנות הסמוכה".

למחרת פניתי לחנות "אופטיקנה" שנית, בקניון בת-ים, החנות שבה רכשתי את זוג משקפי השמש. הצגתי בפניהם את הבעיה, ונציג המכירות בקש שאשאיר את הזוג בחנות והם ידאגו להוסיף מוט חדש לזוג המשקפיים שרכשתי.
נציג המכירות הבטיח לחזור אלי תוך 10 ימים. (להזכירכם, זוג המשקפיים הינו בן יומיים)

לאחר 14 יום שבהם לא שמעתי מחברת "אופטיקנה" פניתי ביוזמתי לחנות בקניון בת-ים ונציג המכירות הפנה אותי לשירות הלקוחות של חברת "אופטיקנה". השארתי את פרטי ליצירת קשר נוסף, ובשירות הלקוחות הבטיחו לי שיחזרו אלי במהרה.
לאחר יומיים חזרו אלי משירות הלקוחות והודיעו לי שלא קיימים חלקי חילוף, ואני מוזמן להגיע לכל סניף של חברת "אופטיקנה" ולקבל זוג משקפי שמש אחרים.
התעקשתי לקבל זוג אחר ממותג ארמני, מכיוון שזה המותג החביב עלי. בנוסף בקשתי מכתב אשר בו תוכל חברת "אופטיקנה" להתחייב כי במידה ויקרה דבר מה לזוג החדש שאקבל הם יוכלו לספק חלקי חילוף. בשירות הלקוחות מסרו לי שיבדקו את הנושא ויחזרו אלי עם תשובה.

בהזדמנות זו שבה שהיתי בקניון פניתי לחנות אופטיקה הסמוכה לחנות "אופטיקנה" בקניון בת-ים, הצגתי בפניהם את זוג המשקפיים שרכשתי בחברת "אופטיקנה" ואת הבעיה שנתקלתי בה.
בחנות האופטיקה יצרו קשר עם היבואן הרשמי של ארמני וקיבלו תשובה שהחלק החסר במשקף קיים בארץ וניתן לקבלו למחרת.
מאנשי חנות האופטיקה הבנתי שחברת "אופטיקנה" מייבאת את המשקפים של ארמני וגוצי ממקורות שונים באופן עצמאי, לא דרך היבואן הרשמי ולכן אינה יכולה לספק שירות למוצרים אלו. מידע זה אינו מובא לידיעת הקונה בתהליך הרכישה של המוצר.

שירות הלקוחות של חברת "אופטיקנה", חזרה אלי עם תשובה לאחר כשבועיים, ובה נמסר לי כי אין באפשרות חברת "אופטיקנה" לספק לי מכתב התחייבות שכזה (".....לספק לי חלקי חילוף עבור הזוג החדש").

לאור עוגמת הנפש והזמן הארוך שעבר מאז רכשתי את זוג משקפי השמש, בקשתי לקבל את כספי חזרה. בחברת "אופטיקנה" נענו לבקשתי ומסרו לי כי הכסף יוחזר לי תוך שבועיים.
לאחר שעברו 16 יום, ועדיין לא קבלתי את כספי, פניתי שוב לשירות הלקוחות של חברת "אופטיקנה" ושם הובטח לי שתוך שבועיים אקבל את כספי בחזרה בסניף הרשת בקניון בת ים. עד לתאריך זה 5/11/06 טרם קיבלתי את כספי בחזרה להזכירך המשקפיים נקנו ב30/8

מתוך מסע הייסורים שעברתי בעקבות רכישת זו משקפי השמש, עולות בי תהיות:

1. איך ייתכן שרשת ארצית גדולה מפרסמת מוצר למכירה ללא יכולת לגבות את הקונה בנושא שירות תיקונים?

2. מדוע העובדה כי קיים מחסור בחלקי חילוף לא מובאת לידיעת הלקוח בתהליך הקניה?

3. מדוע לוקח לחברת "אופטיקנה" להחזיר כסף ללקוח יותר מחודשיים?

עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
פנייתו של הלקוח טופלה לשביעות רצונו.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה