פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזלזל בלקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏06 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי 20/5/06 משקפיים ב1200 ש"ח באופטירנה קניון גבעתיים.
הגעתי לחנות אופטיקנה בקניון גבעתיים עם משקפיים פגומים ואף אחד לא התייחס אלי . אחרי שפניתי לשרות הלקוחות וחזר אלי מנהל החנות ירון קבענו שאחזור לחנות ב 6/10 והוא יראה את המשקפיים.
קיבלתי תשובה שאין פגם במשקפיים ומדובר בשריטות ובלאי טבעי של מוצר.
הסברתי בשרות הלקוחות וגם לירון שלא נעשה שימוש לא נכון במשקפיים ומשקפף כל כך יקר אין מבחינתי אפשרות שלא אשמור עליו.
מה שהופיע על המשקפיים זה בשתי העדשות בחלק הבולט שפשוף זהה לחלוטין. אני טענתי שכנראה הנרתיק שקיבלתי מאופטיקנה לא מתאים ומשפשף את המשקפיים הרי לא הגיוני מצב שלא סימנים זהים בשתי העדשות.
נתקלתי בחוסר הבנה ותחושה שאני משקרת ואין לי למי לפנות רכשתי משקפיים במייטב כספי ואחרי פחות מחצי שנה נתנו לי אפשרות להחליף עדשות בעלות.
אני תוהה לעצמי האם זהו שרות שקונים מוצר כל כך יקר?
הדרך להגיע לשרות הלקוחות נוראית לא ניתן להשיג אותם.
למה אין אחריות?
טענו בשרות הלקוחות שלא נתקלו במקרה זהה לי אישית יש שתי לקוחות עם בעיה זהה עם אותה סוג של עדשה.
אני מבקשת פתרון סופי עבר יותר מחודש .
דורשת משקפיים חדשים ללא השתתפות עצמית.
כספי, בזבוז זמן, יחס מזלזל סוג הנזק :
משקפיים חדשים ללא תשלום פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
לאחר שנבדקו המשקפים הן ע"י אופטיקנה והן ע"י ספק המשקפיים, הוסבר ללקוחה כי אין מדובר בפגם במוצר אלא בשריטות.
לפנים משורת הדין הציעה אופטיקנה להשתתף בעלות העדשות החדשות. הלקוחה סירבה.
כפי המצוין בתעודת האחריות הניתנת ע"י אופטיקנה: "אין אחריות על שבר ועל שריטות כלשהן בעדשות".

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה