|
|
|
|
|
|
חוסר שביעות רצון משרות . |
נושא התלונה: |
שטרית אורלי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 12 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון הנגב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי עדשות מגע חודשיות לשנה שלמה. נמצא כי העדשות אינן מתאימות לי הוחלפו לי כבר 6 סוגים שונים של עדשות .היום כבר 5 חודשים עדיין איני מרכיבה עדשות התשלומים ממשיכים לרדת מחשבוני ועל מה ? אני עדיין מרכיבה משקפיים. נבדקתי ע"י רופא עיניים שטוען שמבנה העין שלי אינו מאפשר הכרבה של עדשות ואאלץ להשאר עם משקפי הראייה. החברה מסרבת להחזיר לי את מלוא כספי. אני שוקלת תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות. אשמח אם תחסכו לי את עוגמת הנפש , בזבוז הזמן והכספים שידרוש כל התהליך.
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת מלוא כספי בחזרה בלבד. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אופטיקנה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|