פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים ברמת גימור ירודה, פגומים ויחס של שירות לקוחות מזלזל. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
נהריה כתובת:
תיאור הבעיה:
במרץ השנה רכשתי משפי שמש (עם עדשות ראיה) עבורי, ומשקפי ראייה לאימי.
כבר אחרי חודש החלו בעיות עם משקפי השמש, והתגלה סדק במסגרת. מנהל הסניף טען שהעדשה לוחצת על המסגרת, שלח לתיקון (שארך שבוע) וקיבלתי משקף חדש.
לא עבר חודש... ושוב התגלה סדק באותו מקום... שוב אותה טענה- שהעדשה לוחצת על המסגרת ושוב הוחלפה המסגרת (לקח עוד שבוע...)
בפעם השלישית, תוך 3 חודשים, התעצבנתי והמנהל הציע להחליף מסגרת לדגם אחר.
הוא סייע לי לבחור מסגרת אחרת- קמורה יותר ושלח לתיקון על חשבון החברה.
המנהל בינתיים עזב את תפקידו והגיעה מנהלת חדשה.
משקפי השמש הגיעו וכולנו היינו מרוצים.
כעבור שבועיים באמצע נהיגה- קפצה העדשה של עין שמאל המסגרת. הגעתי לסניף והאופטימטריסטית הכניסה את העדשה למסגרת תוך הבטחה כי זה לא יחזור על עצמו.
הדבר חזר למחרת... ושוב הגעתי לסניף ושוב שלוח לתיקון.
בהיותי בחנות ראיתי קולקציה חדשה של משקפי ראייה (SM) והזמנתי לי משקפיים (למרות שיש בבעלותי זוג נוסף.
חשבתי שתמו צרותי ...
משקפי הראייה שהגיעו כעבור שבוע- הגיעו עם מסגרת שרוטה, ושוב נשלחו לשבוע נוסף לתיקון....
בינתיים במשקפי השמש שוב- הבעדשה יוצאת מהמסגרת ללא הרף. קיבלתי פיצוי מן החנות- משקף שמש נוסף.
וכך שבתי לביתי עם 2 זוגות משקפי שמש - שמחה וטובת לב.
ושוב.... כעבור שבועיים: שלחתי את המשקפי שמש שוב לתיקון (במעבדה "מיוחדת" בתל אביב)....
אם אופטיקנה לא יודעת לשבץ עדשות ראייה במשקפי שמש קמורים, אז שלא ישגעו את הלקוחות....... (בעת כתיבת שורות אלה, המשקפיים שוב במעבדה).
המשקפיים יותר בנסיעות.... מאשר אצלי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
בשבוע שעבר, במשקפי הראייה של אימי (שנקנו במרץ) נשבר הבורג של המוט (שמחזיק את המשקפיים). הגעתי איתה לחנות ומנהלת הסניף הבטיחה כי תזמין מוט חדש, ובגלל שטורטרתי כ"כ הרבה, החלפת המוט תהיה על חשבון אופטיקנה.
המנהלת הבטיחה כי תוך יום-יומיים יגיע המוט הנכסף.
היום,אחרי שבוע שלם, הגענו לאסוף את המשקפיים ומתברר ששני המוטות לאזהים- הראשון חלק והשני עם פסים.האם עיוורים מרכיבים את המוטות במעבדה ? לא רואים ששני המוטות לא זהים ? שבוע שלם הלקוח ממתין, ובסוף מזמינים אותו והוא מוצא עבודה מרושלת ????
הערות נוספות :
1.מנהלת הסניף פנתה לאימי שואלה אותה : את רוצה לריב ? כשאימי הראתה לה שהמוטות לא שהים.
2. לאורף כל התקופה המנהלת מתייחסת בצורה גועלית, חצופה ובוטה, ופשוט בושה שרשת מכובדת מרשה פתחון פה שכזה.
3. החנות ממוקמת בשדרות הגעתון, ולא בקניון, ולכן אין חניה ליד החנות. כל הגעה לחנות מלווה בטרטור (ואם לספור את מספר הפעמים שטורטרתי עם משקפי השמש....)
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי (מוכנה להחזיר המוצרים) פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה