פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים של כריסטיין דיור בשווי של 2000 שח' שנשברה להם זרוע ואין חלקי חילוףi נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון הנגב ב"ש כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, 1. נכנסתי עם רעייתי לחנות אופטיקנה בקניון הנגב וקניתי לה מתנת יום הולדת משקפיים של חברת כריסטיאן דיור. 2. מחיר המשקפיים היה כ- 2100 שח' ונמכרו במבצע בסכום של כ 1200 שח'. 3. רכשתי את המשקפיים ושילמתי עליהם ב-12 תשלומים (אני משלם עד היום). 4. כעבור פחות משבועיים נשברה אחת הזרועות ופניתי לחנות עם המשקפיים וביקשתי להחליף את הזרוע השבורה ואז נמסר לי כי אין אחריות על המשקפיים בגלל שבר ואין מה לעשות, בקיצור הלך הכסף, אין אבא ואין אימא. 5. שאלתי אם הלכו 1100 שח' ? ואמרו שאין מה לעשות.פניתי לסניף אירוקה ואמרו לי שיש להם אחריות לשברים וחלקי חילוף אבל לא של הדגם הספציפי והיוקרתי הזה. 6. הרמתי את הקול וביקשתי לדבר עם מנהל/ת משמרת ואמרו לי להשאיר את המשקף בחנות כדי לברר מה ניתן לעשות ואז חזרו אליי ושאלו אותי אם אני מוכן לחכות עד שיזמינו את החלק מחו"ל ולשלם כל סכום על התיקון- בלית ברירה הסכמתי. 7. המשקף נמסר לתיקון ב-24.09.06 ואף אחד לא חזר אליי עד שצילצלתי לפני שבועיים וביקשתי את מנהלת החנות,השארתי טל' וחזרה אליי מנהלת הסניף הזכרתי לה במה מדובר והיא התנצלה והסבירה שזה לוקח זמן, והחלקים באוניה ובלה בלה בלה... 8. איימתי וכעסתי והיא המליצה לי להגיע לסניף ולבחור משקפיים במחיר עד 450 שח' עד שיגיעו החלקים מחו"ל. 9. קראת על מקרה דומה שטופל על-ידכם ומבקש את הסיוע שלכם כי אני לבד מול חברה גדולה ולא יכול להתמודד. 10. או שיחזירו לי את הכסף או שיתנו לי מוצר אחר, לא מבין למה אין אחריות מה מוכרים לי מוצר חד-פעמי.
עוגמת נפש וכספי סוג הנזק :
החזרת הכסף או מוצר זהה פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
פנייתו של הלקוח טופלה לשביעות רצונו.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה