פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה מול אופטיקנה האופטיסטור הראשון בע"מ נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
שד' הנשיא 127 כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מצ"ב תלונתי בשנית, זו תלונתי הרשמית מעולם לא הייתה אחרת,אני מבקשת להתייחס אליה כפי שהיא.
בתחילת ינואר השנה הגעתי לרכוש עדשות מגע באופטיקנה סניף כרמל, האופטימטריס הכין לי עדשות מגע לאחר מס' פגישות ובחלוף מס' שבועות באתי לשלם עבורן.

כאשר באתי לשלם עבור עדשות המגע מוכרן (שהציג עצמו כמנהל הסניף) בשם אסף אזרד שיכנע אותי בחוסר תום לב יש לומר ובכל האמצעים הלא כשרים שקיימים בקרב המוכרנים לקנות משקפיים למרות שאמרתי לו שאין אני מעוניינת כרגע לרכוש משקפיים ואני לא בטוחה שברצוני לרכושן כעת.

לאחר מסכת שיכנועים שלף מחירון ותימחר מייד את המשקפיים ללא בדיקה מתאימה (לדבריו עפ"י המספר של עדשות המגע) ומיד הציג בפני 2 מסגרות לבחירה אמר שזה מאוד הולם אותי ומייד ניגש לעמדה לסכם את המחיר.
אני קצת מבולבלת ועדיין לא הבנתי ברצוני לעשות בנושא הרכישה אמרתי לו "אסף אני לא בטוחה לגבי המסגרת הזו ואני לא חושבת שזו מסגרת מתאימה לי" והוא לדבריו "אל תדאגי יהיה בסדר תמיד תוכלי לבוא להחליף למשהו מתאים עליי"
בד בבד מייד ניגש לקופה והחל בהליך התשלום.
שאלתי אותו עם זה סופי והאם אוכל לבטל במידה וארצה אך הוא לא השיב והמשיך לעסוק בפעולת החישוב/חיוב בקופה.
כל הליך המכירה נעשה בחוסר תום לב ובלחץ עלוב עם הטריקים הכי ישנים.
למחרת פחות מ24 שעות,בשעות הבוקר שוחחתי עם נציג אופטיקנה והצגתי בפניו את התלבטותי לגבי הרכישה ושאני מעוניית לבטל את העסקה הוא בתשובה " לא נראה לי שאפשר לבטל" ומכאן והליך החלה מסכת של טירטורים,וחוסר יחס,והתעלמות מצד כל הנצגים,ותשבות מתחמקות ושלחו אותי לסניפים אחרים לחפש מסגרת מתאימה.
חברה אשר אינה יכולה לספק ללקוח את המוצר אשר הוא חפץ בו לא יכולה בכח ממש בכח לחייב את הלקוח לרכוש את המוצר.
רק בשל העובדה ששילמתי מראש עבור מוצר שלא סופק לי כי לא מצאתי מסגרת מתאימה לצרכי במשך שבועות אין זה אומר שאני צריכה לענש על כך ולקבל יחס ושרות לקוי מחברה עם פריסה ארצית המשווקת עצמה במקצועיות ושרות גבוהה.
החברה צריכה להודות שהיא כשלה באספקת המוצר לי כלקוחה ולזכותני לאלתר עבור עלות המשקפיים ולא להכריח אותי לקנות בכח משהו שאני לא מעוניינת בו ושאין הם מסוגלים לספק את הסחורה ולהודות שהיה פה כשל תמורה בכל מובן המילה.
ברצוני לקבל את מלוא כספי עבור המשקפיים.
פניתי למועצה לצרכנות ותשובת אופטיקנה מראה שכלל לא בדקו את הנושא ויש להם איזו תבנית מוכנה לפניות שכאלה.
שנית פניתי לאופטיקנה הן דרך "שרות לקוחות" והן דרך האתר וגם אז לא טרחו לחזור אליי כלל.
פניתי דרך מכתב מעו"ד וגם אז לא טרחו להשיב בכתב,אלא אותו מר אסף אזרד נתן את תגובתו טלפונית וכל תגובתו הייתה השמצות כלפיי,השמצות והעלבות ברמה האישית ולא תשבוה ברמה שירותית ומקצעוית.
אודה על בדיקה המקרה,ולבדוק אפשרות להשיב את כספי.
אני אדם ממוצע שבקושי משתכרת שכר מינמום וחובות רבים רובצים על גבי אני לא חושבת שצריך לנצל את חולשתי היחידה ששלימתי את מלוא הכסף מראש עבור מוצר שאופטיקנה לא יכלו ולא רוצים להודות שהם לא יכולים לספק.
אודה על עזרתכם כי אני נואשתי מלפנות לכל הגורמים היכולים לעזור בנושא.
סופ"ש טוב
בתקווה לבשורות טובות
אילנית
ביטול עסקה שנעשתה בכ.א החזר מלא והתנצלות רשמית בכתב ותעודת אחריות עבור עדשות המגע שרכשתי פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוחה רכשה משקפיים בסניף אופטיקנה לפי בחירתה.
תגובה:
אופטיקנה אינה כופה על לקוחותיה לבצע עסקאות והעסקה בוצעה מרצונה החופשי של הלקוחה.
בכל סניפי אופטיקנה מוצב שלט בנוגע למדיניות החלפת והחזרת מוצרים כמחויב בחוק.
לאחר הרכישה ביקשה הלקוחה להחליף מסגרת ונענתה בחיוב.
כעבור מס' ימים התחרטה הלקוחה על המסגרת וביקשה החלפה נוספת. כך חזר הדבר על עצמו מס' פעמים והלקוחה נענתה תמיד בחיוב.
עדשות המשקפיים הנן עדשות ייצור, שיוצרו עבור הלקוחה באופן אישי.
המשקפיים מוכנות בסניף לפי המסגרת האחרונה שבחרה הלקוחה.
אופטיקנה מזמינה הלקוחה לסניף.

נשמח לשרת הלקוחה בכל עת,

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה