פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
האודם 12 פתח תקווה כתובת:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.2.07 רכשתי בסניף שלהם בדיזינגוף סנטר משקפי ראייה ומשקפי שמש אופטיות. חשוב לי לציין כבר בנקודה הזו שאני מרכיבה משקפי ראייה כבר 15 שנה.
בזמן הבדיקה נאמר לי על ידי האופטומטריסטית שהמספר שלי שונה.
כעבור כמה ימים הגעתי לאסוף את משקפי הראייה. ברגע ששמתי אותם הבחנתי בכך שהראייה שלי לא תקינה ושיש לי סחרחורת. ציינתי זאת בפני הטכנאי שנתן לי את המשקפיים והוא הסביר שהדבר כנראה נובע מכך, שהמספר שונה ושעליי להתרגל. (ברשותי מסמך שנכתב על ידי מנהל הסניף ומציין את השינויים).
משקפי השמש עוד לא היו מוכנים.
כעבור שבועיים, בתאריך 5.3.07 שבתי לסניף בדיזינגוף סנטר ושוב הסברתי שאיני רואה טוב. אותה אופטומטריסטית שבדקה אותי בפעם הראשונה בדקה אותי שוב ולטענתה לא קיימת סיבה לכך שאיני רואה טוב. היא הפנתה אותי להתייעצות עם אופטומטריסט אחר מאותה הרשת. משקפי השמש עדיין לא היו מוכנים, למרות שעברו 20 יום מאז שרכשתי אותם. ביקשתי שישלחו את משקפי השמש לסניף הקרוב יותר לביתי, בקניון איילון. מנהל הסניף בעצמו, גלעד, הביא אותם לר"ג.
בתאריך 6.3.07 הגעתי לאסוף את משקפי השמש מקניון איילון וברגע ששמתי אותם הבחנתי בבעיה. לא ראיתי טוב וגם הרגשתי בחילה מהסחרחורת שקיבלתי.
ביקשתי מהאופטומטריסטית בסניף הנ"ל לבדוק את ראייתי כיוון שהאופטומטריסטית בדיזינגוף סנטר המליצה לקבל חוות דעת נוספת. על פי ממצאיה, המספר שניתן לי לא היה נכון והיא המליצה להוריד את המספר בחצי (גם דברים אלו מצוינים במכתב שבידי). לאחר שאמרתי שגם הפעם ראייתי קצת לקויה היא ביקשה ממני להיבדק על ידי רופאת עיניים ולחזור עם הממצאים.
בתאריך 8.3.07 נבדקתי ע"י רופאת עיניים בקופת חולים כללית, ולדבריה ראייתי תקינה. היא המליצה לי לחזור ולהרכיב את משקפיי הראייה הקודמים שלי.
את משקפיי השמש לא הרכבתי בכלל.
ביום 9.3.07 חזרתי שוב לסניף בדיזינגוף סנטר ובקשתי לבטל את העסקה.
נאמר לי על ידי גלעד, מנהל הסניף, שלא נהוג לבטל עסקאות ורק האופטומטריסטית רשאית להחליט זאת. נכנסתי לבדיקה חוזרת אצל האופטומטריסטית ובסופה היא המליצה לחזור ולהשתמש במספר הישן.
ביום 11.3.07 נבדקתי על ידי אופטומטריסטית של קופת חולים וממצאיה אינם תואמים את ממצאיהם.

במהלך שלוש בדיקות על ידי הנציגים שלהם, קיבלתי שלוש הבחנות שונות, הסותרות זו את זו.
מנהל הסניף עמד בסירובו ולכן לא נותרה לי ברירה- השארתי את משקפיי הראייה והשמש בידיו וגם את הכסף ששילמתי כבר. אני נותרתי בלי הכסף ובלי משקפיים.

בתאריך 11.3.07 שלחתי בפקס ודרך אתר אופטיקנה את תלונתי. בתאריך 12.3.07 קיבלתי מייל מאחראית שרות לקוחות, לילך, שהנושא בבדיקה ויחזרו אליי. מאז צילצלתי כל יום, השארתי לה הודעה ושלחתי לה מייל, אך הם אינם חוזרים אליי. נאמר לי על ידיהם שנהוג להשיב על תלונה כ- 48 שעות משעת הפנייה. שבוע שלם עבר מאז, ותגובה לא התקבלה.

אשמח להיעזר בשרותכם. אני רק רוצה את הכסף שלי בחזרה!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה