פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מירמה במכירת משקפיים נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון אבנת "הקניון הגדול" כתובת:
קניון אבנת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2006 עשינו בסניף אופטיקנה שבקניון אבנת בפתח תקווה, שלושה זוגות משקפיים: 1- לאם המשפחה משקפיים מולטיפוקאלים, 2- לאב המשפחה משקפיי קריאה, ו3- לבת המשפחה משקפי ראייה. חשוב לציין שהיינו קליאנטים עוד משנתיים קודם בהם קנינו כל מיני משקפיים (ראייה, שמש, ועוד). כעבור כחצי שנה ניגשו לסניף אב המשפחה ובתו כאשר בידייהם משקפי הבת עם עדשה שבורה והמסגרת קצת עקומה. בחנות טענו שהכרח להזמין זוג משקפיים חדשים מכיוון שלא בטוח שחיצליחו לתקן אותם בלי לשבור את המסגרת וגם אם יצליחו, בטוח המשקפיים כבר לא יהיו כמו קודם, האיכות תרד וכבר לא יהיו חזקים דיים. במצב העניינים האב נלחץ וחשב שהמשקפיים כל כך חשובים לכל פעולה חיונית של הבת, ואיך שמציגים זאת חייב להזמין חדש.
מה ההפתעה של האמא, כאשר נגשה כעבור כמה ימים לקחת את המשקפיים המתוקנות וקיבלה אותם במצב פיקס, כמו חדשים, וכאשר רצתה לבטל את המשקפיים החדשים שעדיין היה חסר שבוע ימים לקבלתם, טענו שזה נעשה ואין לחזור אחורה.
כעבור יום-יומיים הצליחה האם לשוחח בטלפון עם מנהל הסניף וגם התעקש שאין איך לבטל את ההזמנה, ושההחלטה הייתה של האב......
אני הרגשתי מרומה, ואם לקליאנטים כך מתייחסים אז למה להשאר לקוחות שלהם?
כך שאותנו הפסידו כקליאנטים ואני מזהירה את כולם:
הזהרו מאופטיקנה!!!! עובדים עלינו!!!
הם צמאים לכסף ואין להם שום יחס ללקוחותיהם הנאמנים

כספי סוג הנזק :
זיכוי עבור מלא עבור המשקפיים פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה