פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ויחס מזלזל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון רננים כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 12.4.07 הלכתי לשתי בדיקות ראיה אצל רופאי עינייים שונים לצורך התאמת עדשות מגע. להפתעתי הבדיקה הראתה כי חרף העובדה כי רכשתי משקפיים חדשים מסניף אופטיקנה ברעננה לפני כארבעה חודשים בלבד, המספר ה"אמיתי" שלי גבוה בכשלושת רבעי מספר עד מספר שלם בכל עין בנוסף נתגלה צילנדר בגובה שלושת רבעי שלא היה קיים בבדיקת אופטיקנה וכן צילנדר נוסף גבוה בחצי מספר.
נגשתי לסניף אופטיקנה בקניון רננים הסברתי למוכרות בחנות את הבעיה והן הפנו אותי לבדיקת עיניים אצל האופטימטריסט יובל גולן.
לאחר המתנה של כרבע שעה ניגש אלי יובל והתייחס אלי בזילוזול שבכמוהו לא נתקלתי מעולם. תחילה שאל אותי מדוע אני מגיעה רק 4 חודשים לאחר שקיבלתי את המשקפיים הסברתי לו שאני רואה אותו הדבר כמו לפני 4 חודשים ואם לא הייתי מעוניינת בעדשות ועושה לצורך כך בדיקת עיניים לא הייתי יודעת כי אינני רואה טוב, איניי יודעת כיצד אמורים לראות לצורך כך אני סומכת על מי שאמור להבין בכך ועשה לי את בדיקת העיניים קרי אופטיקנה.
כששמע אדון יובל כי הייתי בבדיקה אצל רופא נוסף הוא הרים את קולו ואמר כי הוא מוכן לעשות לי בדיקה נוספת אולם החל להאשים ולומר ללכת לרופא אחר זה לא אתי לדבריו.יובל ניסה לטעון כי אף פעם לא שמים מספר מקסימום אך מברור שערכתי הדבר נכון אולם יש לקבל את הסכמת הלקוח ולא מדובר בפערים כה גדולים. כשנכנסו לחדר לבצע את הבדיקה הוא אמר שאינני מבינה דבר באופטיקה (מה שנכון) ורופאים אחרים סתם מלכלכים (במקרה אחד הרופאים שהייתי אצלם כלל אינו עושה משקפיים כך שאין לו סיבה ללכלך על אף אחד והוא גם לא עשה כן רק אמר שהמשקפיים שלי לא מתאימות לי וכך גם הרופא השני)
ואז שוב חזר יובל על המנטרה שלו שללכת לרופא אחר זה לא אתי!
באותו הרגע יצאתי מהחדר וסרבתי שאותו אופטומטריסט חסר נימוס יבדוק אותי, מה גם שרמת האמון שלי בו שאפה לאפס.
יובל התייחס אלי בזילזול רב ואף השפיל אותי .
כשבקשתי לדבר עם מנהל הסניף נאמר לי כי הוא אינו במקום ולא יודעים מתי יהיה.
כפי שנאמר לי ע"י הרופאים אין זה הגיוני שבארבעה חודשים יהיה פער כזה גדול במספר בעיקר לאור עברי ומצבי הרפואי.
ברצוני לחשוב כי רשת גדולה ומכובדת כאופטיקנה תדע לתת יחס ראוי ומקצועי ללקוחותה ולא מזלזל ומשפיל כפי שנתקלתי בו היום.
מעבר לעובדה כי המשקפיים שנעשו לי לא היו מתאימות , מה שבודאי פגע בראייתי, זכיתי ליחס משפיל מעובד המקום.
עוגמת נפש , נזק כספי ובריאותי סוג הנזק :
החלפת עדשות המשקפיים למספר המתאים , התנצלות האופטימריסט פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות - א שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
פנייתה של הלקוחה טופלה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה