פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת משקפיים בעקבות הטעייה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי אל חנות אופטיקנה סניף גרנד קניון במטרה לשנות עדשות של משקפי שמש. המוכרת ששהתה במקום באותה העת שכנעה אותי לבצע בדיקת ראייה, על אף שציינתי בפניה שאני רואה מצויין עם המספר האופטי של המשקפיים שברשותי. בבדיקה נאמר לי כי המספר שלי גדל, וכי מומלץ להזמין משקפיים במספר החדש על מנת למנוע נזק עתידי נוסף לראייה. נענתי להצעה והזמנתי זוג משקפיים חדש. כבר בבואי לקבל את המשקפיים, הסתבר לי כי איני רואה דרכן בחדות. האופטומטריסטית שנכחה בחנות הנחתה אותי לנסות ולהסתגל אליהן במשך כשבוע, על אף שהודתה כי ככל הנראה המספר החדש אינו נכון עבורי. לאחר כשבוע, אשר במהלכו סבלתי מכאבי ראש וסחרחורות בעקבות השימוש במשקפיים, שבתי אל החנות, שם פניתי אל מנהל הסניף - נזאר. הבהרתי לנזאר את העניין, ונעניתי על ידו בגסות רוח וזלזול. לאחר התערבות גורם חיצוני נזאר הסכים להחליף לי את זוג המשקפיים בזוג משקפי ראייה אחר. הבהרתי לו שאין לי צורך בזוג נוסף במספר הקיים, ומאחר והמשקפיים נרכשו תוך הטעייה, אני מעוניינת בביטול העיסקה. נזאר סרב בתקיפות ואף התייחס אליי בבוטות. בעקבות המקרה, כתבתי תלונה באתר האינטרנט של החברה, אך שם לא נענתי בכלל. אז פניתי אל שירות הלקוחות הטלפוני. לתדהמתי הרבה, גם שם היחס היה מבזה ומשפיל. לאחר מספר רב של שיחות חוזרות ונשנות, ולאחר שלא הושגה כל פשרה, פניתי אל משרדי הנהלת החברה. במשך מספר רב של חודשים ניסיתי לפנות הן למזכירת ההנהלה - אורלי, והן לאחראית שירות הלקוחות - לילך, והופניתי מאחת לשנייה ללא הועיל. יש לציין, כי במהלך החודשים בהם הייתי בקשר עם שירות הלקוחות, הופניתי על ידם לבדיקה חוזרת בסניף כרמל בחיפה, שם, למרבה הפלא, הומלץ לי מספר שונה לחלוטין. גם אז לא קיבלתי מענה הולם מהחברה. יש לציין כי בידי מסמכים מרופא עיניים מומחה שמצדיקה את טענתי. לאחר שליחת מכתב חריף למנכ"ל החברה - מאיר רסין, נענתי בתשובה דומה לזו של נזאר - באפשרותי לקבל זוג משקפיים אחר, החברה אינה נותנת החזרים כספיים. כל זאת למרות האמור באתר המועצה לצרכנות, לפיו הטעייה הינה סיבה מספקת לביטול עסקה. חשוב לציין, כי מיום חזרתי לחנות בשנית המשקפיים נותרו שם, ועד היום למעשה לא קיבלתי כל תמורה לכספי. הופתעתי ביותר מהיחס אליו מסוגלת חברה בסדר גודל שכזה לתת ללקוח קבוע שלה.
אודה לכם מאד אם תוכלו להתערב בעניין ולהשיב את הצדק על כנו.
כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה והחזר כספי פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה