פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אופטיקנה-רשת גדולה-שירות לקוחות קטן מאוד! נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב2.5.07 רכשתי משקפי שמש של רייבאן ב944 ש"ח לאחר שחיפשתי במשך תקופה ארוכה כאלה שיתאימו עבורי.
לאחר שבוע וחצי התקלף החלק הפנימי במשקפיים
כשפניתי לסניף החליטו להחליף לי את העדשה בלבד,סירבתי וביקשתי שהמנהלת תחזור אליי.
מנהלת הסניף לא הוסיפה הרבה וחזרה על אותה הגישה.
כשפניתי לשרות הלקוחות של אופטיקנה חזרה אליי מנהלת הסניף ונתנה לי 2 אופציות :או להחליף בחדש או לקבל זיכוי.
מכל העניין מסתבר שבניגוד לכל חברה שמכבדת את עצמה שרות הלקוחות הוא מעין שרות לקבלת תלונות ולא גוף שמטפל באמת בבעיות.
אני לא מעוניין לקבל את אותו הסוג של המשקף מהסיבה שאותו פגם יכול להופיע שוב ובנוסף אני לא רוצה לחזור על אותה הטעות והיא לקנות משקפיים בסכום כה גבוה כי מסתבר שזה לא מעיד על טיב הסחורה במקרה הזה.
אני באמת מעוניין בזוג אחר ובאמת שחיפשתי בכל הסניפים במרכז אבל אני לא מוצא את מה מתאים לי.למה להכריח אותי לקחת זיכוי???
ואם הייתי מוצא משקפיים של 300 שקל? מה אני יעשה עם זיכוי של 644 ש"ח?
אגב,להשיג מישהי בשרות הלקוחות זה פרוייקט-יחזרו אליך-אבל אחרי יומיים.
עם כזה שרות-אני וכל מי שאני מכיר לא יקנה שם בכלל
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה