פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחמק ולקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רעננה כתובת:
קניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.6.07 רכשתי בסניף רננים משקפי שמש יש לציין שבעת הליך הקניה השירות שקיבלתי היה חייכני חם וסבלני (ככל הנראה רק בגלל שהיה מדובר בהליך של קנייה משקפיים) כעבור חודש וחצי בערך נשבר המוט השמאלי של המשקף לכן פניתי לסניף ברננים על מנת לרכוש משקף חדש או לתקן את המשקפיים בידיעה ברורה שהתיקון בעלות עוד לפני שהספקתי לשאול מה עושים במצב זה הנציגה שקיבלה אותי הבהירה שהמשקפיים שבורים וזה יעלה לי כסף לתקן הסברתי לה שאני מודע לכך ואני מעוניין לדעת כמה יעלה התיקון ואם אפשר לתקן את זה על המקום ומשם הנציגה הפנתה אותי לנציג אחר שרק מלראות אותי עם המשקף השבור ומבלי שהספקתי להוציא מילה הבהיר לי שוב שהמשקף שבור (כאילו שאת זה לא ידעתי מראש מהנציגה הראשונה) ושעליי לשלם כששאלתי אותו אם הוא יכול לסדר לי את זה הוא אמר שלא והפנה אותי חזרה לנציגה כשחזרתי לנציגה היא ניגשה לבדוק אם יש מוט להחליף לי לאחר בשדיקה שהעלתה חרס היא חזרה אליי ואמרה שאם ברצוני לתקן את המשקף אז יש צורך לשלוח את המשקף לתיקון וזמן טיפול משוער הוא עד חודש כששאלתי אותה למה בשביל לתקן משקפיים שנרכשו רק לפני חודש וחצי וחסר להם מוט צריך להמתין חודש היא אמרה שזה הנוהל...
קשה לי להבין למה למשקפיים שנרכשו לפני זמן קצר אין ברשת עם פריסה ארצית חלקי חילוף וגם אם קורה מצב שאין חלקי חילוף (דבר שלכשעצמו לגטימי לכל הדעות) אין שום סיבה להמתין חודש שלם
כעס רב סוג הנזק :
תיקון ללא עלות פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה