פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפי ראיה נושא התלונה:
ברקו  דורה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/10/07 נרכשו משקפי ראיה , אחרי בדיקת אופטומטריסטית של החברה בחנות שנרכשו המשקפיים. סה"כ ערך ההזמנה 619 שקלים.
אחרי יומיים קבלתי את המוצר . בבית גיליתי שהמשקפיים לא מתאימות לי ושאני רואה כפול. ב16/10/07 חזרתי לחנות ואמרתי שהמשקפיים לא מתאימות לי.
נבדקתי שוב ע"י אופטומטריסט של אופטיקנה בחנות הנ"ל בשם "סרגיי"
הוא קבע - שאין הוא יכול לעזור לי כי אני רואה בכל עין כפול ואני צריכה לפנות לרופא עיניים.
בחנות מיידית ביקשתי להחזיר את המשקפיים וביקשתי שיחזירו לי את הכסף עבור המשקפיים מאחר והמשקפיים נירכשו על בסיס אופטומטריסט מטעמם ולו היה האופטומטריסט קובע שעלי לפנות לרופא לא הייתי עושה את העיסקה.
באופטיקנה סרבו להחזיר לי את הכסף והתחייבו לסדר לי את המשקפיים אחרי בדיקת הרופא.
טענתי שאין אני מוכנה להשאיר אצלהם את המשקפיים כי יתכן והבדיקה תערוך זמן רב , ולכן אני רוצה את הכסף לאלתר מאחר וזאת הטעות שלהם ועל טעות שנעשתה אצלהם אני לא מוכנה לשלם.
סרבו להחזיר לי כסף .
ביקשתי שיתנו לי מכתב ויפרטו את הסיבות שאני משאירה את המשקפיים- אחרי התיעצות טלפונית סרבו לתת לי את המכתב.
ביקשתי שיתנו לי מכתב שהשארתי את המשקפיים אצלהם עקב אי התאמה.
נתנו לי מכתב -ציטוט :"הלקוחה השאירה את המשקפיים בסניף"
.החתום אופטיקנה הקריון דרך עכו 192 קרית ביאליק.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף +ריבית פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה