פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפי ראיה price נושא התלונה:
ברקו  דורה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏26 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה מס' 24838 ולתלונה מס' 24935 , אופטיקנה קראה לי לבדיקת אופטמטריסט מטעמה, הבדיקה היא בדיקה חוזרת בפעם השלישית , ניבדקתי הפעם ע"י אופטמטריסט בשם מג'דל (אני מקווה שאני מדייקת בשם). אף האופטמטריסט הזה המליץ על בדיקת רופא עיניים, אבל היו לו שתי קביעות מאד מענינות ,בלשון המעטה: א) בדיקת האופטמטריסטית הראשונה היא אכן הנכונה וזה שאני רואה כפול זה לא אומר שהבדיקה אשמה אלא שהאשמה היא שהמוח שלי לא מתרגל למשקפיים ולכן אלו המשקפיים שעלי לקחת. ב) מאחר ובמשקפי הישנות אין לי ראיה כפולה עלי לחזור לאותו מספר שיש לי במשקפיים הישנות. המספר במשקפי הישנות הוא 2.25 .
פניתי למנהל החנות החדש בשם "אייל" , ביקשתי שוב החזר כספי על העיסקה שנעשתה 10/10/07 , מאחר והמשקפיים שנקבעו ע"י הבדיקה הראשונה גורמות לי לראיה כפולה ולכן העיסקה בטעות שלהם יסודה ולכן הם חייבים בהחזר כספי ושוב ציינתי שלא הייתי עושה את העיסקה לו הבדיקה היתה מדברת על ראיה כפולה. וכן ביקשתי את תוצאות הבדיקה.
יש לציין שהפעם מייד קיבלתי את תוצאות הבדיקה שנעשתה לי בפעם הראשונה אייל סרב לתת לי את שתי התוצאות הנוספות שנעשו ע"י שני אופטומטריסטים נוספים . הוסיף מכתב אני מצטטת:" הלקוחה צריכה משקפי קריאה לפי המרשם המצ"ב. הומלץ לגשת לרופא עיניים בגלל ראיה כפולה. הלקוחה מרגישה נוח עם המרשם הישן שלה"
אייל מנהל החנות רצה לעשות לי את המשקפיים לפי המספר הישן שלי כלומר משקפי ראיה שנמצאים אצלי בשמוש .
טענתי שלא באתי להחליף מסגרת למשקפיים באתי לעשות משקפי קריאה שיתאימו לי מאחר ואני מרגישה שכבר משקפי הישנות מגבילות אותי בקריאה של אותיות קטנות. התשובה שלו היתה שזה מה שהוא מוכן לעשות . או שאקח את המשקפיים שהותאמו לי ע"י האופטמטריסטית שיר , כי הבדיקה מראה שזה המספר המתאים. ואם אני רואה ראיה כפולה זה בגלל שהמוח שלי לא התרגל למשקפיים . אמרתי לו שהדבר דומה לרופא שנותן מרשם בעליל לא מתאים ומזיק אבל הוא לא מוצא כל תרופה אחרת ולכן הוא רושם מרשם מרעיל. תשובתו היתה שמשקפיים הם לא תרופה. ואני טוענת שמשקפיים הם התרופה של העיניים. למה הדבר דומה חייט שמדד לתפור חליפה והחליפה יצאה קטנה על הקונה לקנות את החליפה כי לחייט עלה הבד והעבודה ולכן גם אם החליפה לא מתאימה על הקונה לשלם.
אני מבקשת בדחיפות לטפל בתלונה המשקפיים נישארו בחנות מתאריך 16/10/07.
בכבוד רב ברקו דורה.
עוגמת נפש ,הטרדה ע"י בקשה של בדיקות חוזרות, אי לקיחת אחריות , זילזול בלקוח,קביעות על סף אי מקצועיות סוג הנזק :
החזר כספי +ריבית+פיצוי על זילזול . פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה