פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נוראי ללקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת-ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי נוי ואני לקוחה שלכם מזה מס' שנים. מידי שנה אני רוכשת ברשתכם עדשות מגע ומשקפיים. לפני כשמונה חודשים רכשתי זוג משקפיים ושילמתי עבור אחריות, לפני שלושה שבועות ניגשתי לסניפכם בקניון בת-ים משום שהתעקמה לי הידית. המשקפיים נכנסו למעבדה והטכנאי אמר כי יש בעיה באלמנט ושאין לו אחד כזה ולכן צריך להזמין חדש. המוכרת אמרה כי זה יקח כשלושה - ארבעה ימים ויצרו עימי קשר לאחר מכן. עבר שבוע ואף אחד לא התקשר ואז אני התקשרתי לחנות ואמרו שיחפשו את האלמנט ויתקשרו למחרת. מיותר לציין שאף אחד לא התקשר ואני הגעתי פיזית לשם , המתנתי שם כחצי שעה עד ש"יחפשו" את האלמנט ואחרי חצי שעה אמרו שלא קיים דבר כזה ושהם יצטרכו להזמין מסגרת שלמה ולפרק ממנה את החלק הרלוונטי , כמו כן הם אמרו שזה ייקח כשבוע עד שהמסגרת תגיע. עברו מס' ימים, יצרו עימי קשר ואמרו שהגיעה המסגרת ושאני אבוא . כעבור חצי שעה התקשרו שוב ואמרו שהיתה טעות ושאין בכלל את המסגרת שלי יותר בחברה ושאני צריכה לבחור מסגרת חדשה. אני רוצה להדגיש שאני אהבתי את המסגרת שהיתה לי ולא התכוונתי להחליף אותה. בלית ברירה הגעתי לחנות לאחר מכן ובחרתי מסגרת אחרת. ביקשתי מהטכנאי לבצע את העבודה עוד באותו יום מכיוון שהנושא נגרר כבר שלושה שבועות ואין לי זוג רזרבי. הטכנאי מיכאל אמר כי יעשה מאמץ. כעבור מס' שעות התקשרתי לחנות ושאלתי אם המסגרת מוכנה ואמרו לי שהיא תהיה מוכנה עוד שעתיים. חזרתי הביתה והגעתי לקניון אחרי שלוש שעות, המוכרת קיבלה אותי והפנתה אותי למעבדה אבל שם להפתעתנו הרבה המשפיים היו עדין כמו שהבאתי אותם ולידם היתה מונחת המסגרת החדשה!! זאת היתה הפעם הרביעית שהגעתי לחנות רק כדי לתקן משקפיים, פעמיים באותו היו ועוד אחרי "סחבת" של שלושה שבועות!! אני לא חושבת שאוכל להביע על הכתב את מה שהרגשתי באותם רגעים. אני יכולה לומר לכם כי הפסדתם לקוחה נאמנה. יכלתי לרכוש את המסגרת הזאת בעלות יותר זולה בחנות אחרת אבל בחרתי לרכוש אותם אצלכם כי חשבתי שתמורת תשלום גבוה יותר לפחות מקבלים שירות טוב יותר ונוכחתי שטעיתי טעות מרה. רק יום למחרת הטכנאי תיקן בטובו את המשקפיים והביא לי אותם הביתה כי היה יום שישי בצהרים ואני הייתי בעבודה.
רציתי שתדעו שגם אני עובדת בשירות לקוחות ואני יודעת שכך לא מתייחסים ללקוח על אחת כמה וכמה שמדובר בלקוח ותיק שלכם. התאכזבתי עמוקות מהשירות שלכם ואני בכנות אומרת שאני לא מתכוונת להמשיך לקנות אצלכם. הטכנאי שעובד בקניון בת ים פשוט חסר אחריות ורגישות וצר לי שאלה הם האנשים שאתה מעסיקים כי מי שעומד מול הלקוח זה הוא בסופו של דבר והוא פני החברה שלכם. אני מקווה שתפיקו את הלקחים המתאימים ותואילו בטובכם ליצור עימי קשר בהקדם כי גם פניתי אליכם דרך האתר שלכם ולא חזרתם אלי.
יום טוב,
נוי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה