פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום נושא התלונה:
מאיר אורלי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
קניון ערים כפר-סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי 2 זוגות משקפיים ראיה+שמש אופטיות בסניף אופטיקנה בקניון כ"ס.
לאחר כשבוע התנפצה אחת העדשות מסגירת הקופסא של המשקפיים
לאחר פנייתי לסניף הוחלפה העדשה בעדשה חדשה יש לציין ללא תשלום.
כשבועיים אחר כך המקרה חזר על עצמו וכשהגעתי שוב לאופטיקנה נאמר לי שכדאי לי להחליף עדשות לעדשות"חזקות יותר" הסכמתי לעשות כן ונאמר לי שאשלם 50 אחוז מעלות העדשות.
השארתי את המשקפיים בתאריך ה24/10/07 לאחר כמה ימים קיבלתי שיחה שאמרה להגיע כי המשקפיים מוכנות.
הגעתי לאופטיקנה והזדעזעתי... העדשות לא היו ממוקמות נכון ז"א קחוקות מהמסגרת.
לא הסכמתי לקבלם בצורה הזאת וביקשתי לתקנם.
לאחר שבוע נוסף של המתנה צילצלו אלי שוב מאופטיקנה להגיע לקחת את המשקפיים.
ושוב חזרתי ללא משקפי הראיה,הפעם הליטוש של העדשה בחלקה התחתון היה זוועתי.
כשהעברתי אצבע כמעט ונחתכתי.
גם הפעם סרבתי לקבלם וביקשתי לתקנם.
לאחר יותר משבוע צילצלו אלי שוב ...הגעתי שוב לסניף ב כ"ס והפעם זה היה מעל למה שאני יכולה לספוג.
מסרו לי משקפיים עם עדשה שרוטה פשוט כך.
המתנתי כחצי שעה(אמרו שיסדרו)ולאחר חצי שעה המתנה התיאשתי והלכתי משם.
לאחר פניות (3 במס') לשירות הלקוחות באופטיקנה וחוסר התיחסות מיצידם כאשר דרשתי לפחות לא לחייב אותי,
אני עדיין ללא המשקפיים ועוד כמה ימים יחלוף חודש מהיום שהשארתי אותם.
מדובר במסגרת חדשה שנקנתה באותו הסניף כחודש לפני כן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לאחר שבועיים של המתנה קיבלתי אישור לקבלת המישקפיים ללא תשלום פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה