פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה עם אופטיקנה ופיצוי כספי על איחור ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' הרצל כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה6/05/2007 הזמנתי משקפי שמש - ראייה (רגילים, לא מולטי-פוקל) בחנות "אופטיקנה", סניף נתניה (רח' הרצל 14) ע"ס 2693 ₪.
הובטח לי כי לאחר שבועיים אקבל משקפי שמש אופטיות.
כל התהליך, החל מבדיקת הראייה ועד לקבלת המוצר המוגמר נעשתה בחנות הנ"ל. למרבה עוגמת הנפש מצאתי את עצמי חוזרת לחנות שוב ושוב ושוב לבדיקות וניסיונות התאמה שונים וכושלים במשך שלושה חודשים תמימים. רק כאשר יובל, מנהל החנות, ערך בדיקה מקצועית חוזרת בעצמו הוא מצא את הדרוש והחליף שוב את העדשות.
את המשקפיים קיבלתי רק לאחר שלושה וחצי חודשים מתישים (בסוף העונה, כאשר הם הוזמנה בתחילתה).
מסגרת המשקפיים, שהייתה כאמור חדשה, חוותה לפחות 5 החלפות חוזרות ונשנות של עדשות במהלך התהליך, מה שלא הוסיף להן "בריאות".
כאשר דרשתי פיצוי על כל אשר אירע, הבטיח לי יובל, מנהל החנות, שאקבל אותו אם וכאשר ארכוש זוג אחר של משקפיים. לא התכוונתי יותר לבצע רכישה כלשהי בחנות הנ"ל.
שלחתי מכתב ל"שירות לקוחות" של "אופטיקנה" וגם שוחחתי בטלפון עם נציגה.
בתאריך 18/10/07 מנהל החנות הזמין אותי טלפונית לבוא ו"לסדר את העניינים". הגעתי לחנות והוא הציע לי שאקנה מסגרת בהנחה של 300 ₪ ממחירה המקורי .
שילמתי 600 ₪ עבורה (המחיר לאחר הנחה).
לאחר 3 ימים (21/10/07) החזרתי את המסגרת הנ"ל משום שגיליתי שהיא גדולה מדי.
כשחזרתי לחנות היחס כבר לא היה נחמד, בלשון המעטה.
לא מצאתי מסגרת חלופית ודרשתי את כספי בחזרה.
בתגובה, אחת המוכרות נתנה לי פיסת קרטון עם הלוגו של אופטיקנה (ותו לא!) כהוכחה שהחזרתי את המסגרת.
נותרתי עם פיסת הקרטון ועם סירוב להחזר כספי.
ב 3/11/07 הוזמנתי טלפונית ע"י מנהל החנות לבוא שוב והבטיח ש"נסתדר". הגעתי במיוחד
(אני מתגוררת מחוץ לעיר) והוא נתן לי נייר מלא מחיקות שעליו רשום שאני יכולה לקבל 600 ₪ בחזרה בתנאי שאוותר על כל דרישה נוספת ביחס לזוג המשקפיים הקודם.
סירבתי לחתום ובינתיים כבר ירד התשלום הראשון על המסגרת החדשה, שכאמור החזרתי !
אני מרגישה כבר נואשת ופגועה מהשתלשלות העניינים ומהיחס המתעתע (פעם נחמד ופעם נבזי). אני רוצה לקבל את כספי חזרה ולהרגיש שנעשה כאן צדק. מן הראוי שאקבל ולו החזר על כל הדלק שבזבזתי (על הזמן ועוגמת הנפש, מה יש לומר?).
בתודה מראש,

דינה


עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר כספי מלא 600 ש"ח + פיצוי כספי על משקפיים שנמסרו לאחר 3.5 חודשים פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה