פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסגרת משקפי ראיה אופטיות ,פגומה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ויצמן 14 גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.7.07 רכשתי משקפי ראיה אופטיות ברשת אופטיקנה בסניף ויצמן בגבעתיים, בעלות של 671 ש"ח.
מספר ימים לאחר הרכישה, נפלו העדשות מהמסגרת ונשארתי רק עם מסגרת סביב עיני.דבר שחזר על עצמו מספר פעמים.כל פעם פניתי לסניף,סדרו את הבעיה והמשקפיים הוחזרו לי. לאחר מספר פעמים הפנו אותי למעבדת המשקפיים הנמצאת בקניון גבעתיים, לשם הדבקת העדשות למסגרת.
מספר ימים לאחר מכן החלו להופיע סדקים במסגרת עצמה. פניתי שוב לסניף אופטיקנה ברחוב ויצמן בגבעתיים ובקשתי שיחליפו לי את המסגרת ,במסגרת אחרת המתאימה לעדשות שלי.המשקפיים הושארו לבקשתם בסניף. לאחר מספר ימים ,שהמשקפיים היו אצלם ,נכנסתי לסניף לברר מה עלה בגורל בקשתי ?הוציאו לי שקית עם מסגרת שבורה לחלוטין,ואמרו שהם מחפשים מסגרת מתאימה בסניפים אחרים ברשת ויעדכנו אותי.
למחרת מצלצלת מעיין ומודיעה כי נמצאה מסגרת מתאימה רק יש בעיה קטנה היא בצבע חום כתום. (המסגרת שלי הייתה שחורה) ויש עוד בעיה אני אצטרך לשלם עבור העדשות. למה שאלתי ?- כי להביא מסגרת מסניף אחר עולה כסף.תמוה ביותר...מסתבר שאין גבול לחוצפה .
הרי דרשתי שיחליפו לי את המסגרת הפגומה באחרת וישתמשו בעדשות שלי.ואם אין באפשרותם לעשות זאת ,שיחזירו לי את מלוא כספי בחזרה. 671 ש"ח.
מאחר שאנני מצליחה לתקשר עמם , אני מבקשת את התערבותכם וסיועכם.

בתודה מראש גילה

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה