פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: תלונה על טיפול ושירות כושלים באופטיקנה- גרנד קניון בחיפה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
(המכתב הועבר לאופטיקנה וטרם קיבלתי מענה)
שמי שיר ואני לקוחה באופטיקנה מזה שנים.
בחודש אוקטובר פניתי לסניפכם שבגרנד קניון בחיפה.
תחילה ביקשתי לטפל במשקפי הראיה שלי. לאחר שהמסגרת שלי נשברה בעת שניסו להחליף את העדשות, העדשות החדשות הותקנו באופן לקוי (מה שהתגלה אחרי כשבוע וחצי שבו ניסיתי להתרגל אליהן). נאלצתי להמתין שוב כדי שהעדשות יוחלפו פעם נוספת.

בתאריך 14/11 שלמתי כ 1200 ₪ עבור עדות מגע. היום, 17/03 טרם קיבלתי תמורה לכספי (מלבד עוגמת נפש וטרטורים).
הגעתי לסניף כ 10 פעמים, וניסיתי כ 10 סוגי עדשות ואף זוג לא התאים. חשוב לציין שברוב המקרים העדשות הגיעו באיחור מהמועד המובטח.
מצאתי את עצמי במרדף אחריכם, מציעה רעיונות לפתרון ומתקשרת שוב ושוב כדי לשאול מה התקדם ולקבל תשובות כמו "העדשות הוזמנו מחו"ל לפני חודש ואין לדעת מתי הן יגיעו".

בשבוע שעבר מאסתי בהמתנה ובהבלגה על העוולות שעשיתם לי, הן מבחינה שירותית והן מבחינה מקצועית.
לאחר שהאופטימטריסטית הבטיחה שהעדשות יגיעו עד יום שלישי. כמובן שביום שלישי אני היא שהתקשרה לסניף והיא אמרה שהן לא הגיעו ושהיא תחזור אלי "תוך חמש דקות". באופן צפוי, לא חזרו אלי. למחרת, התקשרתי שוב וקבלתי את אותה תשובה:"אחזור אליך בעוד חמש דקות". גם במקרה זה לא זכיתי לשיחת טלפון. המתנתי עוד יום, התקשרתי שוב ובקשתי לדבר עם מנהל הסניף. שטחתי בפניו את הסיפור (שהיה מוכר לו). גם שיחה זו הסתיימה במילים:"אחזור אליך עד יום ראשון בבוקר" וגם במקרה זה לא חרגתם ממנהגיכם, ולא יצרתם קשר. אין לי ספק שהדבר לא נעשה מתוך תום לב, אלא מנסיון לחמוק מאחריות.

עקב זאת,
אני דורשת לקבל את כספי חזרה.
בנוסף, אני דורשת פיצוי על עוגמת הנפש, הזמן, והנסיעות המרובות. הנזק שנעשה לי הוא בלתי ניתן לכימות. אני סטודנטית, והפסדתי שעות של לימודים בעקבות משקפיים שהורכבו ברשלנות, ובעקבות בזבוז זמן בהמתנה בסניף ובהגעות אליו. מעבר לכך שלא קיבלתי עדיין את העדשות, שאני ממתינה להן כבר 4 חודשים, מה שמגביל אותי מאד בפעילות ספורטיבית שאני נוהגת לעשות ובפעילויות אחרות. אין לי עניין ב"לנסות סוג נוסף" או "לתת עוד צ'אנס", כי אין לי אמון בכם יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את כספי חזרה+פיצוי פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה