פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הרצל 171 רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
‏11/05/2009

לכל המעוניין,


הנדון: ביטול עסקה עם חב' אופטיקנה בגין אי-אספקה


א.ג.נ,
שלום רב,

ביום 14.4.09 רכשתי משקפי שמש בסך של 1,040.2₪ בשנים-עשר תשלומים, מרשת אופטיקנה, בסניף רחובות שבכתובת: הרצל 171.

כעבור מס' ימים, התקשרו אלי מהסניף בו בוצעה ההזמנה והודיעו לי שהמשקפיים מוכנות לאיסוף.
להפתעתי הרבה, כשבדקתי את המשקפיים בחנות, שמתי לב כי העדשות היו פגומות ועל-כן סרבתי לקבלן. מנהל הסניף אישר והצר על כך. הוא ביקש ממני להתאזר בסבלנות עד שיזמין חדשות. הסכמתי.

ביום 30.4.09 שוב מתקשרים ומודיעים שהמשקפיים מוכנים לאיסוף. הגעתי לחנות ואכן אספתי את המשקפיים, שכן נראו תקינות.
כעבור 48 שעות דהה ציפוי העדשות, התקשרתי אל מנהל הסניף, ודיווחתי לו על העניין וביקשתי שיזמין עדשות חדשות שכן הפגם לא מקובל עליי.
מר גדעון, מנהל הסניף, כלל לא הופתע כשסיפרתי לו על הפגם שהתגלה בעדשות כאמור. הוא אמר שיטפל בעניין ויזמין בעבורי עדשות חדשות. שוב, הסכמתי.

ביום 8.5.09 כאשר העדשות החדשות היו כביכול מוכנות, הגעתי לחנות והתבקשתי להמתין כשעה וחצי עד שיסיימו להרכיב את העדשות.
כעבור שעה ורבע, חזרתי לחנות ולחרדתי ביצעו עבודה מזעזעת וחובבנית וכן העדשות בכלל לא היו מה שהזמנתי.

ברגע זה אמרתי למנהל הסניף, שאינני מוכן לספוג זלזול נוסף, ועל כן אני מבקש לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי מלא, שכן התמורה שבגינה שילמתי ממיטב כספי, שהובטח שתימסר לי בתוך 14 ימי עסקים, לא הגיעה לידיי לשביעות רצוני.

מר גדעון, טען שהוא מוכן לזכות אותי. אין לי שום כוונה לחזור לקנות דבר כלשהו ברשת אופטיקנה ועל כן אני מתעקש על החזר כספי.


רצ"ב:
1. חשבונית קניה
2. אישור מנהל הסניף, על השארת המשקפיים בסניף.



בתודה מראש,
מורן עזרא
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה