פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב ומזלזל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים ניגשתי לסניף אופטיקנה בקניון רוטשילד בראשל"צ. ניגשתי למוכרת כדי להתעדכן במבצעים שיש לשוטרים ותוך כדי שאני מתעניינת נכנסה לקוחה שכנראה מוכרת לאותה מוכרת שברוב חוצפתה תוך כדי שיחה איתי החלה לדבר עם הלקוחה שנכנסה ופשוט עברה אליה. חיכיתי שתתפנה מוכרת נוספת בחנות ואז התחלתי לשאול אותה והיא אמרה לי שכשוטרת מגיעה לי בדיקת ראיה פעם בשנה חינם. ביקשתי להיבדק והיא ביקשה שאמתין כמה דקות לאופטימטריסט,המתנתי וכשהוא התפנה נכנסתי לחדר הבדיקה ופתאום מגיעה המוכרת הראשונה ואומרת לו משהו והוא מוציא אותי מהחדר ואומר לי שהיא הייתה לפני,דבר שכמובן לא נכון אמרתי לו אני הייתי קודם ואז הוא אמר לי שהוא רק מעדכן את הפרטים שלה. יצאתי מהחדר ואמרתי למוכרת הראשונה שזה לא יפה ושזה לא שירות והיא התחילה לתרץ שהיא חשבה שצריך לרשום אותי וכו' פתאום אני רואה שהעדכון פרטים נמשך ושהחדר הוחשך ושאלתי אם הוא עורך לה בדיקה ואמרו לי שכן. אני כמובן יצאתי מהחנות פגועה וכועסת. הלכתי לחנות אחרת ונבדקתי (בתשלום) .
עלבון סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה