פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר עם פגם בתאריך 17.5.2009 ברשת "אופטיקנה" סניף עפולה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה שד' הנשיא 10 כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי משקפיים מתצוגה במחיר מלא 499 ש"ח, כחצי שעה לפני סוף יום עבודה (19:24) בתאריך 17.5.2009
כעבור שעה הבחנתי בסריטה על העדשה.
המוצר נמכר ללא נרתיק שמהווה חלק בלתי נפרד מהמוצר.
לאחר ששילמתי הבחנתי שרשום על החשבונית "אין החלפות, החזרות וחלקי חילוף
בגין מוצרים שנקנו בהנחה של 50% ומעלה"
על המוצר היתה תווית ועל גביה מחיר 999 ש"ח (ז.א. שהמוצר נרכש ב 50.1% הנחה)

ובנוסף חלק אחד היה רופף, מה שמעיד על שימוש במוצר קודם לכן.
כשביקשתי לחזק את החלק המשוחרר מנציג מכירות, המשקפיים נלקחו ממני והוחזרו כעבור זמן קצר כשהחלק חוזק.

ברצוני להוסיף שברשתות אחרות (erroca) אותו דגם של משקפיים נמקר באותו מחיר 499 ש"ח
לא נאמר לי שהמוצר פגום באת רכישה, ואני מצידי לא הבחנתי בפגם שנמצא בצד בפנימי של המשקפיים.

נפלתי קורבן למרמה.
כספי, זמן.. סוג הנזק :
רוצה את כספי חזרה. פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה