פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחנוני להחזר כספי עבור משקפיים שהוחזרו לחנות במרס השנה נושא התלונה:
באשי נילי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏03 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
האודם 12, פ"ת 49170 כתובת:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 31.12.08 רכשתי משקפיים בסכום של 2,648 ₪ , שילמתי בכרטיס אשראי, בשלושה תשלומים.

את המשקפיים קבלתי תוך שבועיים, אך בזמן ההתאמה נשברה זרוע ונאלצתי להמתין זמן ממושך לקבלת זרוע זהה.

כעבור חודשיים נתבשרתי על הגעת זרוע חליפים. אלא שלמרות הזהירות, מיד אחרי הרכבתה, שוב נשברה זרוע במהלך התאמה. היה זה בחודש מרס. בקשתי לקבלת החזר נדחתה בהצעה שאמתין לפסח, אז יתקבלו מודלים חדשים. אחרי הפסח, משלא מצאתי משהו לטעמי, דרשתי החזר כספי.

מאז החזרת המשקפיים וסיום התשלום עבורם עברו 3 חודשים, מאז בקשת ההחזר עברו 2 חודשים נוספים!

ב- 3.6.09 פניתי לנציגת שרות לקוחות בשם ענת, גם היא לא הניבה פרי. לראשונה טענה כי הסכום הוחזר, והבטיחה לבדוק ולחזור. אחרי יומיים התקשרתי אני ונדחיתי בטענה כי התשלום בחתימות. מאחר ששלמתי בכרטיס אשראי, אקבל את ההחזר באמצעותו, מה שאומר כי רק ביולי (אולי) אקבל את המגיע לי מזמן !

לא נותר לי אלא לקוות ולבקש להבטיח כי אכן אקבל את המגיע לי מתי שהוא.


לאור התנהלות החברה, איני רואה את עצמי או את מכרי כלקוחות של הרשת בעתיד. זאת גם בגלל שעתה ברור כי הזרועות נשברו משום שהמסגרת לא התאימה למבנה פני, מה שלא לי מלכתחילה.,איני יכולה להתעלם מרכישה קודמת שלי ברשת, שנעשתה במרס 2008, בה רכשתי משקפי שמש אופטיות. כשהתלוננתי בחנות כי המסגרת מונחת עקום, הוסבר לי באדיבות כי פני אינם סימטריים, כשבדיעבד הסתבר כי המסגרת אינה מיועדת להתקנת עדשות אופטיות (כפי שהעידו שני אופטומטריסטים, ביניהם גם של הרשת עצמה).
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת המחאה מיידית לביתי פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה