פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות במספר נושא התלונה:
וקסלר אסיה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
קניון איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ3 שנים, קניתי משקפיים בסניפכם בר"ג- קניון אילון, של חברת ריי-בן. לפני החלטה על מספר עדשות המשקפיים, האופטימטריסט של סניפכם ערך לי בדיקה וקבע כי בעין ימין עלי להרכיב עדשה של (3-).

במהלך 3 שנים אלו סבלתי מכאבי ראש חמורים ונשנים. בבדיקת נוירולוג, אשר שאלני אם מספר המשקפיים שלי עדכני, עניתי כי עברתי בדיקת אופטימטריסט שקבע לי את מספר העדשות במשקפיים. לאחר ששלל את האופציה הזו, המליץ לי ליטול כדורי "אימטרקס" כנגד מיגרנות חריפות.

לפני כשבוע הלכתי לבדיקת אופטימטריסט נוספת, ולתדהמתי ותדהמתו, האופטימטריסט מצא כי בעין ימין המספר שלי הוא (2-) ולא (3-), אמר שטעות כזו חמורה גורמת לכאבי ראש חמורים ונשנים- כאלה שסבלתי מהם.

הופתעתי מאד לגלות שבחברה בה בני משפחתי ואני נעזרים כבר למעלה מ10 שנים בהתאמת משקפיים, תעשה טעות חמורה והרת גורל שכזו, שגרמה לאי נוחות מתמדת, נטילת תרופות לסימפטום של מחלה שלא סבלתי ממנה מעולם ולהפסד ימי עבודה.

ברצוני לקבל פיצוי הולם בגין הטעות המצערת, על המשקפיים שאיני יכולה עוד לעשות בהם שימוש ועל עגמת הנפש שנגרמה לי במהלך שלשת השנים הללו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה