פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח ויצמן גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר מסכת עינויים הקשורה למשקפי מולטי פוקל שרכשתי באחת מחנויות הרשת, נכנסתי בתאריך הנ"ל לחנות ברח' ויצמן גבעתיים. נתתי לאופטמטריסט דן לסלו את המשקפיים כדי שיהדק אותן מעט. הוא לקח אותם למעלה וחזר כשהידית מנותקת מהמשקפיים. האשים אותי שהן היו שבורות מלכתחילה. אם כך - מדוע לקח אותם לתקנם? בנוסף, התנהג בזילזול, העליב בנוכחות אנשים, והתנער מאחריות. לאחר מספר פניות בכתב לרשת ולמנכל"ה מאיר רסין, שלא נענו - דיברתי עם ענת משרות לקוחות שאמרה לי שיחזרו אלי מהחנות..... ואכן דן לסלו חזר אלי והציע לי שאקנה משקפיים חדשות (מתוך אמפטיה - הוא שבר ולהם יש אמפטיה אלי!!!) ב- 50% הנחה. כמובן שזה לא מקובל, לא הוגן ולא ישר. מוותרת על הפיצוי בגין עוגמת הנפש והעלבון. רוצה בחזרה את הכסף ששילמתי עבור המשקפיים המקוריות שעלו 3,500 ש"ח ושמהן לא היה לי יום אחד של נחת
כספי סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה