פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות לשמה, יחס מזלזל ושירות לקוחות שערורייתי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
כיכר פז 3 כתובת:
קרית גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:



שלום רב!

אני מרכיבה משקפי מולטיפוקל כבר הרבה שנים ובכל פעם שאני מזמינה משקפיים אומרים לי שעקב המספר הגדול שלי קשה לבחור לי מסגרת שבה יהיו עדשות דקות. אני מודעת היטב לבעייה שלי ואין לי טענות על כך אל אף אחד. והנה יום בהיר אחד ב05/11/09הגעתי לאופטיקנה ,סניף קרית גת (קניון לב העיר, רחוב כיכר פז 3 ) שם נאמר לי שכל חיי ביליתי בשקר ואצלם אני אוכל לבחור כל סוג של מסגרת שתמצא חן בעיניי ולהתאים לה עדשות דקות. שמחתי מאוד על האפשרות לבחור והחלטתי להזמין אצלם משקפיים. בדקו לי את הראייה והמספר שלי השתנה בחצי מספר, לא תכננתי להזמין משקפיים אבל האפשרות לבחור מסגרת כרצוני גברה עלי. בחרתי מסגרת והאופטומטריסטית אמרה לי שאם אשלם אלף שקלים נוספים אוכל לקבל עדשות דקות. שאלתי כמה דקות? ונאמר לי שאין מה להשוות בכלל- ממש ממש דקות. הרבה יותר דקות ממה שיש לי. חשבתי כמה ימים והחלטתי שאם כבר לעשות אז שיהיו עדשות ממש דקות – גם יותר קל וגם יותר יפה. אולם כאשר קיבלתי את המשקפיים, העדשות היו בדיוק בעובי של העדשות שיש לי עכשיו ואף מעט יותר עבות והמשקפיים היו פי שניים יותר כבדים ולשאלתי על מה בדיוק הוספתי אלף שקלים? המנהל אמר לי שאלו הן העדשות הדקות ולמה אני בדיוק מצפה עם מספר כמו שלי?! (דרך נפלאה לגרום ללקוח להרגיש במיטבו) ואם אני לא מרוצה הוא הציע לעשות לי משקפיים אחרים במסגרת אחרת לבחירתי אבל – למרבה ההפתעה- לא היה מבחר, הוא הראה לי מסגרת אחת שלא מצאה חן בעיניי ואמר שהוא יכול לחפש לי בסניפים אחרים, הוא כנראה באמת יכול אבל לא רוצה, כי לא הוצעה לי שום אלטרנטיבה. כאשר התלוננתי בפניו ואמרתי שמה שקיבלתי כלל לא תואם את מה שהזמנתי. הוא אמר שזה מה יש ושאם לא נאה לי – שאפנה לבית משפט והוסיף ואמר ואני מצטטת: "תפני לבית משפט, גם ככה יש הרבה תלונות על אופטיקנה".
פניתי לשירות לקוחות, רשמו את כל פרטי המקרה והבטיחו לחזור אלי תוך 48 שעות- דבר שלא קרה. וכאשר התקשרתי לברר למה לא חוזרים אלי, התקשר אלי – למרבה ההפתעה מנהל החנות של קרית גת שעליו בעצם התקשרתי להתלונן- סגירת מעגל של ממש. הוא אמר לי שזהו שירות הלקוחות שאני אזכה לקבל וחזר על המנטרה הקבועה שאני יכולה לפנות לבית משפט. מר מאיר- מנהל החנות, זהו אדם שאי אפשר לדבר איתו כי לטענתו אלו משקפיים תקינות ואני עצמי אשמה בכך שבחרתי מסגרת כזאת. בנוסף אציין כי הוא לא עקבי בעליל: מחד, הוא אומר שאת הכסף אני לא אקבל חזרה ומאידך, מציע לי לזרוק את המשקפיים שהזמנתי ולעשות חדשות. כמו כן, הוא הרים עלי את הקול- ואני שואלת: באיזו זכות?!
אם היו אומרים לי שבבחירת מסגרת כמו שבחרתי אני אקבל עדשות עבות -אזי לא הייתי מזמינה משקפיים כלל ועל אחת כמה וכמה לא הייתי משלמת תוספת של אלף ₪. אני מרגישה מרומה כי הזמנתי מוצר מסוג מסויים, קיבלתי משהו אחר ועכשיו מנסים להוציא אותי בקלקתי ולגרום לי לחשוב שאני לא בסדר וזוהי בעצם אשמתי. מנקודת המבט שלי רימו אותי ואין עם מי לדבר. אני עצמי עובדת עם לקוחות כבר המון שנים ומעולם לא התייחסנו כך ללקוח- לא משנה איך הוא התנהג ומה היו דרישותיו. שירות מהסוג שזכיתי לקבל - משחיר את השם של אופטיקנה כי אנו גרים בעיר קטנה שבה גם ככה שמה של החברה לא במיטבו.
לאחר קבלת שירות שכזה, אני דורשת לקבל את מלוא כספי חזרה. לא רק שלא קיבלתי את מה ששילמתי עבורו אלא גם זכיתי ליחס לא הוגן. כמו כן ברצוני לציין כי במשך שבוע ימים אני מתקשרת לשירות לקוחות ומבקשת לדבר עם מנהל שירות לקוחות- צד שלישי ולא עם האדם שעליו התלוננתי, ובכל יום מחדש מבטיחים לי שיחזרו אלי עד שעה מסויימת אך זה לא קורה!!! . נשגב מבינתי איך קיים מצב שבו אין לי למי לפנות לאחר שנעשה לי עוול – למה בדיוק קיים שירות לקוחות?! כשמו כן הוא – לשרת את הלקוח- מה שבינתיים לא נראה לעין. ובל נשכח שכאשר מתקשרים לשירות הלקוחות אז נאמר: פנייתך חשובה לנו- חשובה כל כך שאין עליה מענה.

לטיפולכם,
אלה


עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מלוא כסף פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה