פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ושרות גרוע נושא התלונה:
טל ליה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏16 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להלין על השרות והיחס שקיבלתי בסניף בבאר שבע של 1 פלאזה, הגעתי לחנות בשעה 21 בערב בחנות עבדה בחורה בשם לילך שהצטיירה בהתחלה כנחמדה מאוד, לאחר שבחרתי משקפי prada ב1500 שח היא הודיעה לי שאני יכולה לבחור משקף נוסף מתנה של koya בלבד , גם את זה בחרתי , אני נשואה לאיש קבע ולכן יש ברשותי את כרטיס חבר הצהוב , את הכרטיס של חבר ניתן להטעין בכל פעם עד 1000 שח והעיסקה באופטיקנה יצאה 1500 לכן אמרתי לה שתעביר את הכטיס שכבר הספקתי להטעין בהנחייתה ב1000 ומייד אני יטעין אותו בעוד 500 , בהתחלה היא אמרה שלא ניתן, וגרמה לי לעזוב את החנות ( למרות שאני יודעת בוודאות שאפשר מכיוון וכבר ביצענו לא פעם עיסקאות של מעל 1000 שח בכרטיס הנל במקומות אחרים ) לאחר כחצי שעה שביררתי את העניין ברשת משקפיי ראיה אחרת הם אמרו שהם כן עושים את זה בצורה כזו ולא אמורה להיות בעיה , אבל התעקשתי לקנות את המשקפיים שבחרתי באופטיקנה ולכן חזרתי אליה , היא ביררה מול מנהלת שלה ששמה מאירה ושניהם אמרו בעצם כן אפשר , ושוב עברנו את כל הליך הבחירה מחדש , היא שלחה אותי לעשות בדיקת עיניים , ושחזרתי לשלם היא העבירה את הכרטיס שלי על ה1000 המוטענים ובסוף אמרה אני לא יכולה להעביר את הכרטיס שוב אז תשלמי לי את היתרה במזומן , אמרתי לה שאני לא מוכנה וזה לא מה שהיא הסבירה לפני 10 דק' ובטח לא לפני שכבר הספקתי להטעין אותו ב1000 שח הראשונים מבכרטיס האשראי הרגיל שלי , היא רצתה לבטל מולי את העיסקה והחלה לצעוק עליי בטונים שלא יביישו שום פרחה טיפוסית , ביקשתי ממנה מספר פעמים להוריד את הטונים ולהפסיק לצעוק עליי וסהכ מדובר בטעות שלה כי היא אמרה לי שכן, אני נמצאת בחודש החמישי להריוני ואני לא נוטה להתעצבן היא גרמה לי להתחיל להרגיש כבר לא טוב עם כל הצעקות וההתפרצויות שלה , חברה שלי שהיתה איתי ביקשה ממנה להפסיק לצעוק עליי כי אולי היא לא מבינה שהיא הנותנת שרות ואני הלקוחה בחנות שאותה היא מייצגת , ביקשתי ממנה לפנות למנהלת שלה לברר מה ניתן לעשות לאחר שהיא הבינה שמשהו במחשב שלה לא מסתדר לה , אחרי תחנונים רבים שלהם היא סירבה לפנות למנהלת שלה בטענה שאין מנהלת ושמצידה אני יכולה לקפוץ לה ולהישאר בחנות כי היא ממילא נועלת ולא אכפת לה שאנ יישאר בסניף , היא הסכימה להתקשר למנהלת שלה מאירה ,ומאירה שהיתה על רמקול אמרה לה תסבירי לה שטעינו ואין לך מה להמשיך לדבר איתה, לאחר מכן מאירה כנראה הבינה שזה משהו שכן !! ניתן לעשות והיא ביקשה ממנה להרים את השפורפרת הם תיקתקו כמה כפתורים במחשב ולפתע היא ביקשה ממני להטעין את ה500 הנוספים ליתרה , מייד צילצלתי לבעלי הוא הטעין את היתרה והיא העבירה את הסכום במלואו , ציינתי בפניה לפני שהלכתי שמלחתכילה ידעתי על מה אני מדברת והיא לא היתה צריכה לצעוק ולהרגיז אותי ברמות כאלה על טעות שהיא שלה , היא אמרה בבוז סליחה והסתובבה לצד השני , נכון שכל אדם נורמלי לא היה קונה אצלם , אבל אני לקוחה קבועה של החנות וזו ממש לא הפעם הראשונה שקניתי באופטיקנה , הת.ז מעודכנת אצלהם כלקוחה חוזרת וחוזרת שוב , אני מאוכזבת שאין לי מילים לתאר , המשקפיים האלה הפכו כבר לפרינציפ ולכן לא ויתרתי על הרכישה שלהם, מיותר לציין שיש מבצעים שונים ואף טובים וזולים יותר בסניפים אחרים , אני לא מתקמצנת לרכוש משקפיים שעולים יותר מ1000 שח כי אני מאמינה באיכות , חשבתי שגם אופטיקנה שמחזיקה מותגים יוקרתיים כל כך שמחירם גבוהה תידע להתייחס לאותם לקוחות שמוציאים סכומים כאלה במינימום של כבוד, אני דורשת שתסתכלו על קלטות האבטחה שבוודאי מצויות בסניף הזה ותיראו כמה מחפיר היחס שגברת לילך העניקה לי , זו בושה שאין כמותה ואני דורשת פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי לא בכדי , זו בושה מה שבטוח שפעם הבאה שאני או חברתי שהיתה איתי שנשארנו בשוק מהיחס, שנירצה לרכוש משקפיים שמש או ראייה לא ניכנס לסניף או לרשת כולה כדי שחס וחלילה לא נאהב משהו כי אני לא יוציא שקל נוסף ברשת שכו זילזלה בי בצורה כזו במידה ולא ימצא פיצוי הולם , אני מקווה שיש מי שקורא את התמונה הזו ושלא הולך לריק. אשמח לתגובה ליה .. תודה ולילה טוב.

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה