פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
קניון שבעת הכוכבים הרצליה כתובת:
שבעת הכוכבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שמונה חודשים ילדתי את בני הבכור. כתוצאה מההריון והלידה השתנה לי המספר במשקפים. חכיתי ארבעה חודשים בכדי שהמספר יתייצב והגעתי לאופטיקנה להזמין משקפים ועדשות.
ב16/11 עברתי בדיקה אצל האופטומטריסטית בחנותם והוזמנו לי משקפיים ועדשות רכות קבועות לבקשתי. זמן לא רב לאחר מכן קיבלתי את המשקפים וכמה ימים לאחר מכן את העדשות.
העדשות היו גדולות מדי בקוטר שלהן ולא יכולתי לעפעף לאחר הכנסתן לעיניים. חזרתי לחנות. מדדו לי שוב את קוטר העיניים והזמינו לי עדשות חדשות. כשהגיעו החדשות שוב היתה את אותה הבעיה והזמינו לי קוטר קטן יותר. כשהגיעו העדשות בפעם השלישית ועדיין לא התאימו לעיני, הגיעו למסקנה שסוג העדשות לא מתאים לי והזמינו סוג עדשות שעוביין הוא אחיד (בשונה מאלו שהזמינו לי עד אז). כשהגיעו העדשות מהסוג האחר הצלחתי להכניסן לעיניים ואז גיליתי שאני לא רואה בהן טוב - המספר שגוי.
הפעם בדק אותי האופטומטריסט שלהם וגילה שהמספר שנקבע לי היה נמוך מדי והזמין לי זוג חדש. לאחר שלושה שבועות (בהם התקשרתי פעמיים לבדוק אם העדשות הגיעו) אספתי את העדשות החדשות עם המספרים החדשים וגיליתי ששוב הוזמנו לי העדשות מהסוג הראשון, אלו שלא מתאימות לעיני.
כשהגעתי בפעם הזו להחזירן הודיע לי בעל הסניף שמכיוון שהמספרים שלי גדלו, העדשות עבות, ולא ניתן להזמין לי עדשות קבועות. על כן בקשתי שיחזירו לי את הכסף והוא טען שזה לא אפשרי ויצא מהחנות.
האופטומטריסט שהרגיש לא נעים הזמין לי עדשות חודשיות שנוכל לפחות לברר אם המספרים החדשים מתאימים לי. והם לא.
לסיכום, כבר ארבעה חודשים אני לא רואה טוב, סובלת מכאבי ראש עזים ועייפות מוגברת. מכיוון שהמספר לא מדוייק גם כאשר אני מרכיבה את המשקפים אני לא רואה טוב.
כך שכרגע אני בלי העדשות (הולכת עם הישנות) ובלי הכסף. העדשות והמשקפים יחד עלו יותר מ3000 ש"ח.
אני אומללה ומתוסכלת מזה שלא קיבלתי את מה ששילמתי בעבורו ובנוסף אני מרגישה שאני משלמת בבריאות עיניי.
אני מודה לאופטיקנה שהזמינו לי שוב ושוב עדשות מחדש ללא כל בעיה אבל עכשיו אני לא רוצה את שירותם יותר, איני סומכת עליהם.
כל מה שאני מבקשת זה את כספי בחזרה בכדי שאוכל להזמין בחנות אחרת. אבל אין עם מי לדבר.
בריאותי + כספי + עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מעוניינת בכספי בחזרה בהקדם האפשרי בכדי שאוכל ללכת לקנות את המשקפים והעדשות בחנות אחרת,. פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה