פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שרות והתעלמות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קריון קריית ביאליק כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
היום ביקרתי בחנותכם בקיריון קרית ביאליק, ניגשתי למוכרנית בשם מאי, (מבטא ערבי שיער שחור) , בירכתי לשלום וציינתי שיש בידי שובר קניה\מתנה מטעם בנק דיסקונט, מאי הפנתה אותי לעמודה ספציפית
ע"מ שאבחר את המשקפיים שמתאימות לנו(אני ואישתי)
ראשית אציין שבחנות נכחו 6 בנות , חמישה מתוכם,עמדו בסמוך לקופה והעבירו חויות מהחג ,(אגב צילמתי את הרגע המדובר , אשמח להעביר לכם תמונה. אף אחת מהבנות לא הציע עזרה חלילה ,,,, הסתדרנו לבד, חויית הקנייה היתה איומה , כאילו: אם אתה "קונה באמצעות שובר" אתה לא זכאי לשרות.....
במהלך שהותיינו שם פניתי למוכרנית בשם חיה (שיער שחור מבנה גוף שמן מאוד), וביקשתי עזרה בהחזרת המשקפיים למקומם (את אלו שמדדנו כבר) ציינתי בפניה שאני חושש שהם לא ייפלו ויישברו ,,, חיה ענתה בתוקפנות ," שברת שילמת" עניתי מייד : " אז זהו שלא" חיה ברוב חוצפתה המשיכה לענות לי שכן, עניתי לה שאני לא מעוניין להוכיח לה דבר , אך במקום להתווכח , היא יכולה להציע עזרה,
ולתת שרות ... הבנות המשיכו לעמוד באותו מקום (בסמוך לקופה) והתעלמו מנוכחות קליינטים נוספים שנכנסו,... המצב בחנות הוא כזה: שאם לא פנית למוכרניות הן לא ייפנו אלייך...
בחרנו משקפיים במתנת שובר ועזבנו את החנות ללא כל קבלה (לצורך החלפה או משהו בסגנון הזה)..
זו ללא ספק אחת החויות (הקניה ) המחרידות שחוינו, אני לעולם לא ייכנס עוד לחנות הרשת ,וכן גם לא אמליץ לחבריי....
בברכת חג שמח וליידיעתכם (כי לכם זה חשוב)
צחי מויאל: "אראל יחסי ציבור - קריית אתא.
עלבון סוג הנזק :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה