פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות של מי נושא התלונה:
לוי שלי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב15.02 רכשתי משקפיים מרשת אופטיקנה משקפי של דולצ'ה אנ גבאנה בשווי 890 שקלים אחרי הנחה עכשיו קניתי אותם בתקופה של חורף לא השתשתי בהם כמעט עד לחודש אפריל כעבור חודש הרי הנרתיק המקורי הוא כמו מעטפה החיבור בין הלשונית לבין נפגם חודש השתמשתי בהם פתחתי וסגרתי שמתי אותם בהוצאה האחרונה של המשקפיים מהנרתיק מהלחץ שלא היה אפשר להוציא אותם כל העדשה נשרטה שמתי אותם במעבדה באתי עם חשבונית נאמר לי שאו שדרכתי על הנרתיק ושאין מצב שקיבלתי את הנרתיק מהם אמרתי לה שאולי אני מחזיקה סטוק של נרתיקים אולי אני בכלל יבואנית בעצמי אז אמרתי למוכרת אם היא דורכת על שלה אז היא ענתה לי שלא אז אמרתי מפתיע שאת חושבת שאני עושה דברים כאלה כמוכן הצעתי לרכוש נרתיק ב300 שקל ולדרוך עליו ואז להשוות את הנזקים לאחר מכן פניתי לשירות לקוחות אמרו לי שאופטיקנה היא לא יצרנית של המותג כי זה משקפיים של מותג היא יבואנית ושאני ישלח אותם לדולצ'ה וגבאנה תהליך של חודשיים רק ללקבל תשובה ושכרגע זה הפיתרון המוצר פגום כאילו אני לא מבינה למה אומרים שיש אחריות על מוצרים אם כל הזמן מחפשים תירוצים איך להתנער מהם וחוץ מזה רציתי לקבל לפחות תיאור תיקון משהו אסמתכתא כתובה שהמשקפיים היו אצלם תיאור תיקון באופטיקנה לא נותנים כאלה מספיק שהם יודעים שזה אצלם מה יהיה עם בעוד חודשיים לא יהיה יותר סניף למי אפשר לפנות???
כספי סוג הנזק :
החלפת משקפיים בחדשות פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה