פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זרועות משקפיים מולטיפוקל פגומות שחנות החברה מתנערת מכל אחריות לגביהן.de נושא התלונה:
גוטרמן יפה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏14 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
וייצמן 12 גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך שבנדון רכשתי משקפיי מולטיפוקל מסוג קויה הוטקוטור 7 קוד 1870190 בעלות כוללת של 2848 ש"ח , עלות המסגרת 600ש"ח לאחר הנחת 50%.
מספר חודשים לאחר הקנייה חשתי בזמן הסרת המשקפיים שהשיער נדבק לזרועות ועם הזמן המצב החמיר עד כדי כך שאין ביכולתי להרכיבן היות והציפוי של הזרועות נמס וקבל מרקם של מעין פלסטלינה , שבהמשך כשהיא מתייבשת היא מתפוררת, לאור מצב זה פניתי ביום 13.6.10 לחנות אופטיקנה בה נרכשו המשקפיים לפני 10 חודשים, על מנת שיחליפו את הזרועות וזאת במסגרת אחריותם לטיב המוצר אותו הם משווקים.
למחרת 14.6.10 התקשרה אלי שרי, דיילת מכירות ומסרה שאין הם אחראים למוצר והם יכולים להחליף את הזרועות בעלות של 600ש"ח.
מאחר והתנערות זו אינה מקובלת עליי ואינה עומדת בסטנדרד אחריות ושירות סבירים , הגעתי לחנות ביום 17.6.10 בנסיון להסדיר העניין עם מנהל החנות , דן.
תגובתו היתה שאין לחברה אחריות על טיב המוצר והחומר ממנו הוא עשוי ( גם כשאין מדובר בשבר או נזק שנגרם בעטיו של הלקוח) ו ואף הוסיף " מי יכול לקבוע מהו זמן סביר לאחריות החברה" ושהחברה נותנת שירות בתשלום בלבד....
כשבקשתי לקבל את שמו המלא, סרב לתת לי !
אודה לכם , באם תוכלו לסייע לי מול חוסר ההגינות וההתנהלות הצרכנית הקלוקלת של
של חנות ברשת אופטיקנה
כספי סוג הנזק :
החלפת זרועות המשקפיים ללא תשלום פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה