פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה עקב אי עמידה בתנאי העסקה מצד "אופטיקנה" נושא התלונה:
kagan gregory שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלכה כתובת:
קניון מלכה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.08.2010 הזמנתי משקפי שמש עם עדשות ראיה ושילמתי עבורם במעמד ההזמנה בסניף אופטיקנה בקניון מלכה בירושלים.
נאמר לי שההזמנה תהיה מוכנה בתאריך 18.08.10. הגעתי לחנות בתאריך 25.08.10 וביקשתי לקבל את המשקפיים, אך הם לא היו מוכנים...
התבקשתי להמתין שעה וכך עשיתי. כעבור שעה קיבלתי את המשקפיים, אך כשבחנתי אותם גיליתי את שלושת הדפקטים הבאים:
1. העדשות "בורחות" מן המסגרת, ז"א לא מותאמות היטב
2. ישנם סדקים בין העדשות למסגרת
3. כתמים על העדשות שלא ניתנים להסרה

הסבתי לכך את תשומת לבו של המוכר, וכעבור 5 דקות קיבלתי חזרה את המשקפיים והמוכר מסר לי
כי לא הצליח להסיר את הכתמים ולא הצליח להכניס את עדשות לתוך המסגרת.

פניתי למנהלת הסניף גב מיטל נעימי וביקשתי לבטל עסקה, המנהלת סירבה למרות שהודתה בכל הנזקים שנגרמו למשקפיים, והציעה לי : "דחוף את העדשות פנימה!"
שוב ביקשתי לקבל את כספי חזרה, שוב קיבלתי סירוב. לדבריה, יש לשלוח את המשקפיים למעבדה ולא היה לה מושג מתי הם יהיו מוכנים.
בפעם השלישית ביקשתי את כספי חזרה, בפעם השלישית קיבלתי סירוב.

באותו היום, פניתי לשרות לקוחות של "אופטיקנה", נאמר לי שיחזרו אלי תוך 24 שעות.
הדבר לא קרה. למחרת שוב התקשרתי לשרות לקוחות ושוב הובטח לי שיחזרו אלי "בהקדם",
ושוב לא חזרו אלי. התהליך חזר על עצמו 5 פעמים במשך חמישה ימים.

שלשום, בתאריך 30.08.10 התקשרתי בפעם האחרונה לשרות לקוחות והסברתי שאני מתכוון לפנות לבית משפט לתביעות קטנות. חזרו אלי ומסרו לי שהם ישלחו את העדשות היום (?! כעבור6 ימים) למעבדה ושהן צפויות לחזור לחנות תוך 10 ימים...
שוב ביקשתי את כספי חזרה, והפקידה אמרה שתמסור למנהל...

בעקבות הסיפור הנ"ל והיחס שקיבלתי, ואינספור הזדמנויות שנתתי לרשת "אופטיקנה" , הנני מתכוון לפרסם את הסיפור באינטרנט ולפנות לבית משפט לתביעות קטנות ולדרוש החזר כספי מלא , פיצוי עבור עוגמת נפש, עבור כל שעות העבודה שאיבדתי ועלות של כל שיחות הטלפון שביצעתי.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה. פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה