פרטי התלונה

תלונות אופטיקנה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונת לקוח נושא התלונה:
בירמן ילנה בירמן שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
קרית גת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון : תלונת לקוח.
ביום 15/12/09 הזמנתי בחנות "אופטיקנה" אשר ממוקם בכיכר פז 3 בעיר קרית גת משקפי ראייה מולטיפוקליים. הנני מתגוררת בקרית גת והחלטתי להזמין בחנות הזאת בהתבססי על המוניטין והנסיון של חברת "אופטיקנה".

העדשות שהזמנתי היו של חברת SOLA-ONE , בעובי 3 (הדקות ביותר שניתן להזמין) ובחרתי במסגרת מהמגוון שהיה בחנות. בקשתי לשלוח את המסגרת לחו"ל על מנת לעשות התאמה לפי תוכנית מיוחדת בחו"ל ומאיר ( כניראה מנהל הסניף) ואולגה (אופטומטריסטית) הבטיחו לי שכך יעשה. לאחר שבועיים קיבלתי זימון לקחת את ההזמנה אבל כאשר הגעתי לחנות מצאתי שהעדשה עבה ברמה משמעותית מהעדשה שהוצגה לי בעת ההזמנה. אופטומטריסטית בשם אולגה הסכימה אתי והציע לתקן את המצב.

בעוד כשבועיים המשקפיים שלי התקבלו אך עם אותה התוצאה. הפעם האופטומטריסטית אולגה אמרה לי שחברה אופטיקנה הפסיקה לשלוח את המסגרות לחו"ל לביצוע ההתאמה לעדשות.

עברה חצי שנה ועבדי החנות ניסו לתקן את המשקפיים עוד פעם אך איכות הראיה והביצוע היה לא מספק. אני מהנדסת תכנון ומשקפיים בשבילי הם גם כלי עבודה.

בפנייה לשירות לקוחות של אופטיקנה, לקח לנציגה כחודש לחזור אליי, והיא אמרה גשי לחנות וקחי את המשקפיים כפי שייצרנו אותם שכן חברת אופטיקנה הפסיקה לייצר בחו"ל, כפי שהובטח לי.

מכיוון שביקשתי במפורש ועובדי החנות הבטיחו לי אישית שהעדשה תיוצר בחו"ל, אני מבקשת שייצרו אותה לשביעות דעתי, או שיחזירו לי את מלוא הסכום, שכן המשקפיים שמחכים לי בחנות לא מתאימים לי.

תודה ילנה בירמן
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא או ייצור כמבוקש פתרון נדרש :

אופטיקנה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה